Katinkas boblerus!

Sunday, April 09, 2006

Den o`store bloggdagen!

  1. *3x hurra, kutt sløyfå,sprett sjampissen og applaus for denne dag!!* jepp, eg, katrine , har fått blogg! etter psykisk og fysisk press fra omverdenen har eg nå til slutt gitt etter...eg følge jo tross alt med i tiden og utviklingen..og dette betyr visst at eg fra nå av ska offentliggjør mine små eventyr her! alle som kjenne meg vett at datamaskiner og andre teknologiske atributter har ein lei tendens t å ikkje villa samarbeida med meg...men eg ska stå hardt imot, kjempa meg gjennom det og e "fit for fight" om det sko bli nødvendig!bojaaaahh....
  2. *krempt* "...Its a big step for me...but only a...( ok, eg "cut the crap") Eg erklære herved den lille boblå eg leve i som åpen for resten av verden!!"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home