Katinkas boblerus!

Sunday, April 09, 2006

Min fyste bloggehelg!

Ja livet e herligt! Katrine ungikk Braathensstreik med et nødskrik....fjo...og e nå hjemma på påskeferie! oooh...vestland vestland når eg ser deg slik...trallala...sjøl om slappset hølje ner mellom sol og stormkast så e stavanger, my Vigå, verdens navle og det e godt å værr tebage! Eg har lagt skolebøker og andre oppskrytte aktiviteter på hyllå for nå e det tid for kvalitetstid med gjengen, creme-del-a-creme av goe venner! det e altså det eg har gjort de siste dagene, tatt igjen det forsømte med familie og venner...


I går va f.eks ein fantastisk dag! lørdagen starta med at Meg, Steinar, Mamma og Emiliy va på hundeutstilling! Det va hunder i alle størrelser og varianter!Steinar va i ekstase!Mamma leve ennå på lykkerusen over at hennas lille snuskedusk Emily fekk 2.plass i sin klasse og fekk rosa sløyfa for å værr ein fysteklasses hund...Emily hadde nemmelig for mange krøller på rompå for å få 1.plass...what? lenge leve krøller på rompå!!! Eg konkluderte med at de må virkelig ha skrapt samen de sykaste folkå i området inni den hallen, og at eg ska gjør alt som står i min makt for at Mamma ikkje begynne å ligne på Emily! jepp, det va nok av eiere som matcha sine hunder i alt fra bekledning,antall rynker, hårvekst og hvor stor del av magen som berørte bakken!


Itte eg hadde sett barnetv, og intatt lørdagsmiddagen bar det ut på nye eventyr, men nå med de fantastiske vennene mine! Nevneverdige e Helene, Monica, Miriam, Martin,Elisa Beate, Ingrid, Vegar, Trond, Bjørn og ein håndfull ukjente/kjente imi-folk! Lærer-Helene organiserte:), delte inn i lag og suskessen va i gang! Meg og Ingrid "team Inka"slo oss samen og representerte vell ikkje akuratt någen bowlingsuksess denne kvelden...ok,kanskje ikkje alle va fyst i køen når bowling-nådegavene blei utdelt, men me tar alt hardt igjen dansing! ja, dansemaskinen blei og flittig brukt denne kvelden!...når eg ein gang vinne ein oscar eller ein aen edel pris bler eg nødt å takka "God, my loving grandma, my fans and "Dansemaskinen på metrobowling på mariero" for always beeing there for me!" Det finnes ikkje tall på kor ofta dette unikummet av ein maskin har redda ein ellers så dømt lørdagskveld...
Sjøl om Meg og Ingrid ikkje akuratt skreiv bowlinghistorie denne lørdagskvelden så tok og litt igjen på posering! Me blei enige om at det alikavell va ein høyst vellykka kveld.. me gjekk fornøyde hjem og drømte om den dagen "Jeg fikk over 300poeng"-t-skjortå blir vår! ...nå bler det tørrtrening og brevkurs i bowling...we`re gonna get there Ingrid!

1 Comments:

At 2:27 PM, Blogger Monica said...

Alt eg ønskte meg va den "jeg fikk over 200 poeng"-t-sjortå. Tenkte det sku vær overkommelig...kor vanskelig ska det vær å få 200 poeng...det tok meg 2 runder, og allikevel va eg ikkje i nærheten av 200 poeng...sammenlagt mangla eg kanskje 100...ikkje akkurat nogen bowling heltinne eg heller...Gratulere med blogg...eg e stolt av deg

 

Post a Comment

<< Home