Katinkas boblerus!

Saturday, April 22, 2006

Barn av Våren!!!!






itte vell overstått påske e det vell tid for litt oppdateringer på blogge kanten... Til alle mine kjære venner som har begynt å tenka på eksamen...og stresse litt...så e katrine sin status ennå på tankenivået, og bøkene e fortsatt godt plassert langt oppe på påskehyllå...og der tenke eg de forblir t eg komme t Oslo...ferdig med den saken!
Torsdag va ein festlige dag! Eg og de kjære guttane mine sko på sykkelauksjon i Sandnes...det blei litt av et prosjekt...for det fysta så kom me alt for seint, og når me endelig kom fram så va det bare crap igjen! eg meine når de ikkje kan trilla sykkelen ut av lokalet så kan de bare ha tyva godset for seg sjøl...konklusjon: folk burde værr mer kritiske t kvaliteten på sykklane når de fyst ska stjela! For å slukka sorgene så dro me på ikea for å kjøpa is...men før me fortjente det så måtte me prøvesitta alt sittbart! dette va løye...så viss du kjede deg og ikkje har penger så kan prøvekanin på ikea setta fart på ein grå dag! Viss me ska ta lærdom av denne kvelden så lærte me kor auksjonshuset i Sandnes ligge, at Stian ikkje kan parkera, at katrine e kilen på skuldrene og at kenneth og vegar e sinnsykt sta og påståelige! Fredag: Nå e det helg, 15 grader på terassen, blå himmel, krokus i hagen, solbrent nase... "fina været og beine veien" med andre ord:) det e duka for ein aldeles strålande laurdag i heimen min! Fredagen starta med at eg og "gamla suddrå"mi Helene va på ei litå "sløyfa" rondt i byn og koste oss! ittepå gjekk me hjem t helene for å farga håret...resultatet blei uslåelig vakkert, men me fekk det bare litt travelt når me sko henta Randi på jobb...med halveis utskylt hårfarge og hånkle på håve va det ein del så snudde seg itte oss når me raste gjennom svingene på to hjul! Om kvelden bar det videre t TenOaseExperience på metropolen Kverneland! Ingenting e som å råna nerøve jæren med "absolutmusic 19"....Samejednan!!!!.... Jentene fant fram, og kvelden blei ein suksess! Det e allitid ein suksess å henga rondt med Helene`n min:) Her ser du forresten sjeresten t Helene. Han hette Trond, e ein grepa kar, kløpper på gitar og sang, og komme fra den idylliska øyå Brusand (verfall i håve t helene...) og eg har allerede tatt han t hjerta mitt! Nå har visst opphavet planer om at eg ska laga middag, då bler det taco, så eg bør vell gjør min plikt... Nyt denne fantastiske lørdagen folkens! Eg bare elske våren...og t alle dåkk som vett ka "Barn av våren" -konseptet går ut på bør kjenna å kroppen at nå e det på tide å vekka liv i gamle ideologier, trekka vårloftå langt inn i lungene, blotta våre bleike vintermager, finna fram eingangsgrillen og få på oss tenniskonå! Helgøy forevvaevva! eg glede meg:) halleluja for krokus og løvetann! Peace!

11 Comments:

At 4:51 PM, Blogger Miriam said...

Mæn, nå kunne jeg ønske at jeg hadde vært hjemme i en uke ekstra jeg også, for så koooselig det er å være med gjengen!

Kristiania byt ikke på de samme kvalitetsfolka og har heller ikke den uforinn'lie duften ta vigå-gras.

 
At 5:09 PM, Blogger Trond Westby said...

Takk for fine ord :) det har vert ei gudd helg. Glede meg t henga mer med deg:)
Mvh hilsen øybuaren ;)

 
At 4:39 AM, Blogger Miriam said...

Bru er jo ei øy.. kanskje kjære Helene blei litt forvirra. Nett som dei små rådyra!

 
At 6:55 AM, Blogger Monica said...

Ja Stavanger (og Helgøy) e plassen å vær...:) Men me har jo celebert besøk fra Hollywood her i Bergen, sjølvaste Mr. Carter, og lillebrutter'n, 2 N'sync ekser, ein ER-lege, 2 Prisonbreakere, et stykk American idol, ei pacific blue politi, ein Gilmore-man, og litt av kvert av det som kan krype og gå rundt i det amerikanske tv-universet, og nei, Monica har ikkje truffe nogen av de...aaaaarg...men for den nette sum av 3000,- kunne eg wina og dina me de på fredagskveld.

 
At 1:37 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

what?? 3000 for å wina og dina med ein vaskeekte Carter...prisen e jo bare symbolsk! Det hadde vært ein livsinvestering kjære monica...hadde bare bergen hatt et døgnkapell som andre metropoler så hadde eg vell kunne kalla deg mrs.Carter i dag!...-mrs.Litrell

 
At 2:46 AM, Blogger Monica said...

Ja det va nok av Carterer å ta av...Eg skylde på ingvild, det va hu så sa at de allerede hadde vært i Bergen, før eg så på TV'en på quellen at de va i byen as we spoke...men då va det for seint å få seg ein middag som borddame med vår alles kjære Nick, ofg for seint for å få med seg veldedighetsbasketballkampen...hadde eg bare vært cheerleader fra Åsane, så hadde alt gått meg vel her i livet.

 
At 3:18 AM, Blogger Miriam said...

Det var det man skulle vært... eller eventuelt pokerspiller i Oceans 11!

 
At 3:41 AM, Blogger marihj said...

Katrine kule dama! Løyen blogg! Ikkje spørr koss eg fant bloggen din, men eg har hvertfall græli mye tid akkorat nå å så e eg så solten at d va best å sitta stille.. Koss e d m dg? Ha ein smyge dag, me treffes kanskje uheldigvis tilfeldigvis i sommar..?
Klem mari

 
At 5:39 PM, Blogger mrs. marianne said...

katrine!!!!!!!!!! gratulerer med dagen!!!!! med dagen med dagen med dagen!! det lyd ekko fra havet mellom oss...
men gratulert skal du vaere!
haaper at du faar en ypperlig ypperlig fest!
kanskje du kan ha fest 3 i sommer naar jeg kommer hjem. da kan jeg jaffal skikkelig gratulere deg. in the meantime, saa faar internett holde.
ha en flotte dag solskinnet mitt!

 
At 1:52 PM, Blogger Snuppa said...

Hei super babe!! Me hadde det jammen meg løye når me kjørte med håndkle på hode,haha!! Iallefall når de så hadde minnestunde kom ud å såg løye på oss:)
Det har vært ein sann glede å ha deg hjemma igjen,me har fått ha kvalitetstid sammen, å det e lenge siden, så det sette eg pris på.Det e godt å le sammen med deg igjen.Hørre at du e syge,du må ha god bedring:)
Your the best sist`a!Love you!

 
At 12:32 PM, Blogger mrs. marianne said...

ka du driv me for tida? opptatt eller ka? gled me te aa hoerr mer...

 

Post a Comment

<< Home