Katinkas boblerus!

Saturday, May 13, 2006

Åge!!! du e mannen i mitt liv!!!

kjære venner og bekjente! her komme ein liten etterlengta oppdatering på katrine sin lille bobleverden! joda her i tigerstaden har virkelig sommeren komt, morelltreet blomstre i haven, grilling i parken e blitt dagligdags og meg og åge kose oss på pleddet i solskinnet! for de som ikkje vett kem Åge e så e det den nye mannen i mitt liv...takk Åge! du lytte alltid når eg må få ut mine dype frustrasjoner og gleder! du e ein fantastisk fyr! du kom raskt inn i livet mitt...men e e hekta og avhengig av ditt nærvær, så never evver flytt fra meg åge! her i oslo herje altså sommer, sol og salsa! eg elske våren! sammen med våren komme jo eksamen... katrine samarbeide forøvrig dårligt med psykologibøkene når solå skinne som verrst og softisen rope fra ein benk i frogneparken! På fredag hadde eg sosialpsykoogieksamen...det gjekk faktisk rett hjem mot alle odds:) takk lars! for ditt gode tips: "les rett før ex, tenk så kult viss du får akuratt den oppgaven!"..kl.06.00 fredagmorgen våkna verfall katrine med exnerver delux(de har vært alt for fraværende før denne dagen...) så eg og pekte i blinde ut ein oppgave fra listå og begynte å lesa om temaet. Det gjekk som lars hadde spådd, eg fekk den oppgaven! heilt fantastisk,men det gjenstår jo å se reultatet før eg danse på seiersdansen bordet...! nå e det one eksamen down, og to more to go! bojaaa! men jammen har eg et aent problem...fra fyste juni dele eg skjebne med negeren i grønn sovepåse i frogneparken (han e dødsskummel altså!)....katrine bler hjemlaus!eg har sagt opp kontrakten og eg, andrea og helene e på desperat husjakt for tiå. någen tips der ute? forresten, får eg suppa hos frelsearmeen då når eg bler hjemlaus?? ...det gjelde å se positivt på det,det konne jo alltids vært verre...Eg oppfordre alle te å legga et ekstra godt ord for hjemløsheten te katrine når dåkk snakke med Han der oppe på sengekanten i kveld. taktakk!

Eg og Andrea har sykkla oslo rundt ca tusen ganger i dag på husjakt...det einaste utfallet for dagen e sinnsykt støle lår og strammere rumper! thank you thorn! kvelden tilbringes på Ensjø hos Lars Erik og Marianne. Her har me kost oss ein heil haug denne lørdagskvelden med et skikkelig pensjonist slabberas (inkl.brownies, vaffler, engelsk konfekt og kaffi) , herlich! men nå e det nok sa per kokk, me e stappmette og lure litt på om det e trygt at me sykkle hjem i denne tilstanden!

*hikk*ka du sa du brukte i vannkokeren lars erik? me snakkes heilt brått og plutselig ein aen dag folkens. ha ein aldeles strålande vårnatt!ps.okey,det må kansje tilføyas ein liten detalj..åge e skilpaddå til andrea,min nye samboer...nei,fillen åge e jo ei jenta i tillegg...der røyk den idylliske kjærlighetshistorien..men de sommeryre jentene i hammerstadsgata e fornøyd og glad for å ha åge i vårt liv! han seie ikkje et ord, men lytte alltid til våre frustrasjoner i sene nattetimer,ein perfekt kar...so long, me e alltids åpne for nye alternativ på den fronten, e det någen goe forslag?(men ikkje flere husdyr takk, for det stride i mot kontrakten vår...og andre menneskelige tiltrekkningsprinsipp forøvrig.)

3 Comments:

At 9:52 AM, Blogger mrs. marianne said...

hjelpe meg. jeg tenkte aa begynne sladderet jeg naa. haapet blei knust da jeg leste slutten paa bloggen. dust... jeg skreik til christen, KATRINE HAR FAATT TYPE!!!! han blei veldig glad paa dine vegne... og da jeg sa det var ei skilpadde fatta han ikke helt hva jeg mente.... lille tulling!

 
At 6:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

jeg beklager...det var ikke i min intensjon å lure deg på noen som helst måte! det må være vårlufta...ting tar litt av...men skilpadda e ein fin fyrr foreløpig:)

 
At 6:13 AM, Blogger Miriam said...

haha.. jeg må le!

Åge er litt av en fyr (eller dame), men jeg tror ikke det er han det er meninga du skal tilbringe resten av livet ditt sammen med, Katrine. Det fins nok en der ute, som kan måle seg med Åges fantastiske vesen, og vel så det!

Løvli...

 

Post a Comment

<< Home