Katinkas boblerus!

Tuesday, May 16, 2006

Hushaien Katrine strikes back!!!

WOOOHOOO! i dag , 16mai 2006, er en stor dag i katrines liv! jepp i dag e eg blitt hushai og den stolte eier av ullevålsveien 113c! sjekk ut denne fantastiske kåken på http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7543871&sid=7aqmR4RYI356205&pos=7&tot=15
Følelsen er fantastisk og eg glede meg som ein unge te å ordna og fiksa!
Sammen ska eg, helene og andrea bygga og bo her fra fyste august! "ditta blir knallbra jenter!!!"
Det e verfall siste gang på lenge eg ska kjøpa leilighet...det e sååå sykt stressanes å værr i budrunder...de som har vært i mitt nærvær på de andre budrundene eg har deltatt i kan bekrefta at det ikkje e sundt for katrine å bli utsatt for slikt stress i lengden...ikkje sant miriam?? Naboene hørrte vell en del gledeshyl og hopping kan eg tenka meg...men det får de bare takla i dag(de tisse jo så høgt at eg våkne uansett...og det e verre enn gledeshyl:)
hushai blir eg nok aldri nei, men huseier blei eg visst nok i dag:) hipp hipp hurray!!! I mårå ble min fyste nasjnaldag som huseier, det blir nok fest og glede! heis flagget folkens, rop hura og spis masse masse is! eg ska vinka te kongen og takka han for den hekkanes eiendomsskatten på 2,5 prosent...

4 Comments:

At 1:08 PM, Blogger mrs. marianne said...

glatulelel! jeg ser opp til deg! wow, you are cool... syns du jeg og ska kjoepe hus? hehe...

 
At 8:34 AM, Blogger Monica said...

Fin kåk...Det ska du ha....eg tror ikkje det blir leilighet på meg ein stund...tenke eg flytte hjem te na mor i stedet...trist, I know!!!!

 
At 6:32 PM, Blogger mrs. marianne said...

men kor blir adressa di i sommer, og naa? for du er vel ikke uteligger helt ennaa?? you see, i need your adresss.....

 
At 11:41 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

ja marianne! kjøp et hus på beachen i miami...då kan eg komma på badeferie te deg, og så e du alltid velkommen på storbyferie her i oslo:) eg ska selvsagt tilbringa sommeren i vigå! ingenting e som vigdel, volleyball og eingangsgrill med gjengen...det e jo det eg leve på resten av året, glede meg ein heil haug:)

 

Post a Comment

<< Home