Katinkas boblerus!

Friday, May 19, 2006

Hora hora for syttenemai!!!



*den bortkomne bunadsskjorta te Andrea,rakna strømpebuksa under frokost for katrine, håret ødelagt på vei til t-banen, gnagsår før toget starta, neglebit, øsende regn *....til tross for disse hinder vi i tigerstaden måtte slite med på denne nasjonaldag heisa vi flagget til topps og feira vår fedrelandsfrihet fra grytidlig morgen til sen kveld! Dagen starta med 17maifrokost og bursdagshyllest til Helene som ble 22år på denne dag! dobbelgrattis med dagen helene!
Etterpå så vi frem til skole 67 i barnetoget (det var nesten 200...)...etter nesten to timer var det nok, og eg hoppa inn i 3klasse på slemdalbarneskole! Sannelig skulle eg og Andrea benytte vår første 17mai i hovedstaden fullt ut! Endelig sko eg og få vinka te kongen! Nrk-sendingen ble plutselig virkelighet når blikkene til queen la Katy møtte andre kongelige blikk foran slottet...it was magic...fra nå av e eg sikker på at eg og kungen e på fornavn
Resten av dagen gikk med til trasking...og litt til trasking...og litt is....AAAAhhhhh, 17 mai e jo pur kos! Regn...hmm...planlagt grilling med krik i frognerparken ble lett plutselig pizza på deli deluca, så gikk turen videre til parkveien 5 hvor Sunmøringene hadde stellt i stand til 17maifæstligheter! Vi var alle enige om at den o`store pylsedagen var en suksess! hipp hipp hora hora!

1 Comments:

At 4:47 PM, Blogger mrs. marianne said...

dere er saa nydelige atte...

 

Post a Comment

<< Home