Katinkas boblerus!

Sunday, March 25, 2007

Ei mafiahelg på mange måter...


Ja, eg velge å kalla denne helgå ei MAFIAhelg, fordi an på mange måter har vert prega av høy sigarføring og andre småkriminelle innslag!


På fredag va det tid for Italianstyle-partey hos de fem Smestad gutta! Det e jo ein kjent sak at når disse inviterer til fest blir det storslått og gjennomført. Casa del Smestad va gjennomført pynta, pizza og årgangsvin ble servert og stemninga var god! Bellaene i meg og Ragnhild ankom direkte fra fashion-week in Milano! I tillegg til en horde med Mafiaer i alle fasonger, var det også innslag av









Super Mario, Lucciano, The Italian Stalion Rocky , fotballstjerner og sist men ikke minst Paven Johannes:)




På lørdag konverterte de fasjonable bellaene Ragnhild og Katrine til BI-hooligans! Vi hadde fått tak i billetter til Norge - Bosnia, og var sinnsykt klare for seier, fest og glede på Ullevål, men slik gikk det desverre ikke... "hvor var du når Ullevål lå røyklagt i 30 min av bosninsk mafia?"

De krigerske bortetilhengerne sørget for å lage kriminelle tilstander på ullevål den første halvtimen, og når kampen til slutt kom i gang gikk det jo ikke akuratt veien for Norge på noen måter...

Men dette stoppa ikke oss for å ha en super kveld! Tusen takk for tidenes mest geniale julegave Ragnhild:)

8 Comments:

At 2:25 PM, Blogger Monica said...

Blei det supermegamafia Advanced 3000, det lurer jeg litt på...

 
At 2:42 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hehe, jepp...
der du ikkje at meg og ragnhild is "the supermafia 3000",

alle trodde me va mafiakoner og nikkedukker, men neida...det va nettopp det de tok feil;)

 
At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said...

ja men da har jo du fått fotballånden i d! Da vil du vel snart bruke bursdagsgava di fra i fjor tenke e..hehe;) På 16 maikampen kansje??? strømsgodset- aafk:D

 
At 2:48 AM, Blogger Monica said...

Katrine...Eg vett at du bor me 2 Ålesundere, men ka enn du gjør...IKKJE BLI AAFK-supporter, eg har sagt det før, men egføle liksom at det må sies igjen...Husk kor du komme fra, be strong. Sunde IL og Viking FK foevva' evva'

 
At 3:36 AM, Blogger Miriam said...

Jeg er glad du overlevde den kampen... at du ikke fikk et bluss i fanget for eksempel. Det ville vært tragisk!

Se ya at the fasteaksjon t'nite!

 
At 7:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Eg e kampklar for aafk Helene;)

men Monica, trust me,nevva evva om eg synke så langt at eg konvertere te supporter te et lag som ligge å duppe mellom adecco og tippeligaen...

Sunde IL og Viking e integrert i min barsek siddis-natur, og e så godt som umulig å tokke ved...til tross for mitt samoerska med ålesund-hooligans har eg så langt klart å stå imot presset;)

Miriam,kati blei eg et bosnisk-terrormål?
Det ville vert tragisk viss de klarte å hiva på meg, dvs de bomme på ein himla svær grønn målskive, som i banen...
snakkast soon;)

 
At 11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Ta d me ro monica..hehe.Har ikke store planane om å gjør katrine til en aafk suporter..ho må bare oppleve herligheten;) Vertfall...klare du å gjør ho til en ivrig vikingsuporter så e d good d altså..trenge litt konkurranse her;) katrine: duppe?? d va da åsså et ord å bruke..jaja no e vi vertfall kommt for å bli:D

 
At 11:56 AM, Blogger Kristin Kreativius said...

God påske Katrine:)god klæm fra kristin

 

Post a Comment

<< Home