Katinkas boblerus!

Tuesday, February 27, 2007

KRIK-Vinterball!










Lørdag 254 Februar var det klart for fest! studentKRIK Oslo sitt Vinterball gikk av stabelen! Me hadde lova tidenes vinterball, og om eg får sei det sjøl, så e konklusjonen likeså:) Eg ska herved starta et nytt og bedre bloggeliv...ved å følge min egen "det e gøyere med bilder enn masse tekst" - ideologi:) så her får du ein status rapport fra den hefitige kvelden! Og så må eg benytta anledningen te å takk alle som stod på for å hjelpa komiteen ( me, myself and Ragnhild ) med alle de harde kravå og sprø ideer for at ble så perfekt! Det hadde ikkje gått uten dåkkår!
takk til sjåfører, thaisjappå, vår kjere Kjetil the konfransier, ulike underholdningsbidrag, Velkomstkomiteen, Knut the quiz and alt-mulig-man, Miriam the disco Queen , Malin og resten av kjøkkengjengen, Marianne som spilte taffelmusikk til velkomsten, Gutta i oppvasken, alle som var igjen å rydda til langt på natt, footografer, Lydmenn og andre tenknikker som tok seg av alt utenfor min galakse....og sist men ikke minst det ultimate Dansebandet som løfta kvelden over there...:)
og til alle som var med å lage ein heianes stemning!!!
goe gang, Komteen e heftig og begeistra over ein strålandes balkveld!






13 Comments:

At 2:20 AM, Blogger Miriam said...

Allright!
Dette var snadder-saker.

For en kveld! Du er komité-queen du :)

 
At 5:01 AM, Anonymous Anonymous said...

for rn ære, me e fikse-alt-queens tesamen tenke eg;)
det va dagens skryt-av-deg-selv-mens-du-ser-deg-i-speilet-øvelse:)

 
At 7:53 AM, Anonymous Anonymous said...

hmm du glømmte å nevne pyntinga!... Men e va me å rydda, så da får e komme under den takk til ryddefolka:D Knallkjekt ball va d vertfall..All ære til komiteen!!:)

 
At 3:15 PM, Blogger Malene said...

Kjekt med bileter!!Men kan eg berre spør, skifta Andrea kjole i løpet av kvelden?Eg synst eg tydeleg ser ei og same jente i to ulike kjoler..Brun,rød eller begge deler?

 
At 2:06 AM, Anonymous Anonymous said...

hihi
nei hu skifta ikkje kjole, du må nok ha sett feil der ja:)
men eg skjønne at ei på bilde 6 ser lik ut!

 
At 2:29 PM, Blogger Snuppa said...

Hei skjønne Katrine.

Jeg har tikka deg i blogge tikken. Skjekk ut min blogg for reglene.

Helene

 
At 3:39 PM, Blogger Erik`s said...

så sånn e det...:) flinke nå elle?

 
At 3:45 PM, Blogger Malene said...

Det var jo VELDIG likt og då. Finst det ein trilling der ute altså..hehe.
Du er foressten finare enn ho Andrea (hjarte)

 
At 3:51 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

herlige helene: hjelp tikken...autsj...eg ska sjekka ud:) haha, den kjøreskoleflauså toppe jo kransekakå! du blei haugsgjerds yndlingselev der ja.

erik.: åja, dette e kjempemessig!..du overgår verfall deg sjøl stort nå:) eg ser at du og har blitt tikka av helene. lykke te.

Audi: trilling? mye mulig:)

 
At 7:18 AM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

Tikken! for andre gong ser eg. jaja, du e et populert tikkeobjekt.

 
At 4:21 PM, Blogger Malene said...

Ops, kva har eg skrive her(..?);
Du er foressten finare enn ho Andrea
RETTING:
Du er foressten finare enn ho andre, Andrea!!

Vart visst for like dei to orda.

Trillingsnakket var og til Andrea.

 
At 12:09 PM, Blogger Marthe og Kenneth said...

hej snupsi! har "tikka" dæ:P sjekk sia mi for mejr;)

Koss går d me du da?!

 
At 11:54 AM, Blogger Malin said...

ånei ånei ånei....ej sjekka jo sida di for å vere sikker på at du ikkje hadde blitt tatt....men sjekka ikkje kommentarane dine...jaja....du e herved blitt TATT av mej også!! sjekk bloggen min for meir info...eller helene, hanne eller marthe si side...ENJOY! ;)

 

Post a Comment

<< Home