Katinkas boblerus!

Sunday, January 28, 2007

Det var en gang to Ungdomsarbeidere...

I dag legger jeg frem resultatet fra forskningsprosjektet om hvor store skader og varige men kan en Nattvolleyballcup påføre to relativt normale, friske og fine Ungdomsarbeidere. (henviser til bilde nr.1 "ivrig heiagjeng på første kamp")

Hypotese:
Konfirmanter er små smarte lavmælte sjeler som aldri stiller dumme spørsmål samarbeider med sine kjære Ungdomsledere til det ytterste.

Sted: Nattvolleyballcup i Ekeberghallen (vi snakker 300 hormon-sprengtetenåringer i en hall)

Hensikt: Som Ungdomsarbeidere i Fossum menighet hadde vi ansvar for 70 konfirmanter i 12 heftige nattetimer

Resultat:
Vi innså ganske raskt ( allerede på vei bort når de underholdt hele nr.19 -trikken med dansebandslagere som "vil du verra med meg hjem i natt?" )at hypotesen var en illusjon, en uoppnåelig fabel og en drøm langt forbi vår realitet denne kvelden
Hypotesen blir derfor allerede her herved forkastet på alle hold...

Vi har i forsøket også fått bekrefta:
- min bi-hypotese , konfirmanter må være en egen art / rase av...type menneske?...nja...skeptisk...det må være en større og mer vesentlig forskjell på oss enn bare at konfirmanter er fjortisser og overbelastet på Hormoner.
- Miriam og Katrine er begynt å bli eldre, faktisk så gamle at lydømfintlighet er begynt å bli en plage…
- det e gøyere å spisa vaffler på lederrommet enn å værr heiagjeng ...
- Viss en vil satse på å raskt å bli dehydret er det perfekt å satse på noen kanner kaffe og ca 1/2 pakke first price saltstenger...(livet på lederrommet var
- oddsene for hurtig nedbryting av relativt normale, friske og fine ungdomsarbeidere er på minst mulig tid er usedvanlig høy på nattvolleyballcup.(henviser til bilde nr.2"på t-banen hjem")

6 Comments:

At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

UTROLIG BRA! Det gleder mitt hjerte å lese dene boblerusen fra livet ditt! ja, vi begynner å dra på åra! Lyd er ikke hva det engang var, og natten er til for å sove... =) Men hallo, vi er jo i vårt ess!! Det etterlengtede etableringslivet med giftemål rundt hvert hjørne og "finn din jobb"- opplegg og where to live.. -buhuuu -iiik, jeg blir tatt av panikk!!
Det er kanskje best å være hormonsprengt konfirmant med fremtiden foran seg og tunellsyn.. ikke veit jeg! Ser i hvert fall ut som dere har det mye moro der oppe i tigerstaden. God ide med hatteparty da, den tror jeg vi må prøve ut en gang her nede... so long!

 
At 9:01 AM, Blogger Miriam said...

Tjolahopp.. Det er godt å se at du lever, for når du ikke var på F-2 i går kveld kjente jeg hjertebank og urolighet i beinmargen. Det er så utrolig stressende å ikke vite hvor du er!!!

 
At 9:06 AM, Blogger Monica said...

Godt du kan reise på ein velfortjent shoppingspree ferie...:) Her snakke me et døgn te eg går ombord på flyet...

 
At 11:08 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Lina:
åååå, du e så herlige! eg savne ditt festlige nærvær, det va så gøy nbår du va her:) kom snart igjen scnuppa! og du...me blei jo enige om ein ting:ikke få panikk, ikke få panikk! eg ser for meg Lina med tri ongar på kvert fang, have no fear;)
bare snakk med miriam, hu betemt at det e i år det ska skje...

Miriam:
Eg andre ennå bittert på at eg ikkje oppdaterte deg på at eg dro på G2! Men då fekk eg vita at eg va menighetsshopper...what? va det ein vennlig velkomst? sallan, neste gang bler det f2:)

 
At 11:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Mooooonica!
boja!
me ska te London beibi!
me ska på musikal!
me ska shoppa resten av "Final sale"
og me ska ha det så sinnsykt gøy!!

 
At 1:26 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

oi, eg ser en liten formuleringsfeil nå i mer våken tilstand....
eg meine ikkje at det e i år det med "tri onger på kvert fang" ska skje Lina!
hihi:)

 

Post a Comment

<< Home