Katinkas boblerus!

Wednesday, January 24, 2007

Helene + Trond = sant...forevva evva:)

kvart øve1 i natt lyste mobilen min"gamla suddrå ringer"....ja midt på nattå ringe Helene`n min te meg, og då viste eg jo at det måtte verr någe heilt spesielt, og det va det jo:)
(eg hadde jo følt at eg ikkje sko slå av lyden den kvelden, telepatien vår slår ikkje feil ass...:)

Helene, bestissen min over alle bestisser, har forlova seg med Trond Westby :)

De har i dag valgt å gå på samme sti, svømma i samme elv, spisa av den samma skålå og trilla den samme rulatoren inn i evigheten....

*snufs, hulk, hyl* det e jammen meg så vakkert at Katrine bler rørt te tårår....og eg seie igjen det e herligt når ungdommen finne kvarandre!
Eg ser det for meg, og det bler bra;)

Gratulerer!!!
Dåkk e et vakkert par, og passe kvarandre fra topp te tå på alle måter!!!


Trond, du e ein bra mann, du heve standarden på Vigå-familien og eg e blitt gla i deg for lengst, velkommen kjære deg;)

Helene, eg e såååå gla i deg sista!!! Det glede heile mitt hjerta å se deg så lykkelige!!

og du...sjekk bildet av deg....det e fra brudesalongen når marianne sko gifta seg for 1,5 år siden, hihi, du e jo kanonklare;)
nå e det din du beibi!

2 Comments:

At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Helene: Tusen takk for veldig mange fine ord snuppa mi.Du e jammen meg goe du:)Glede meg te London beibi,ikke lenge igjen.

Ja tenk på det bilde av meg på brudesalongen kjente eg ikkje Trond ein gang!!

Trond: Takk for at eg e akseptert av den harde vigå gjengen.Takk for fine ord.

Klemmer fra de nyforlova.

 
At 2:47 PM, Blogger Miriam said...

Jeg lo så godt av den rullatorgreia. Jeg så for meg trond og helene holde fast på hver sitt håndtak på rullatoren, i solnedgang selvfølgelig, med smilet om munnen og med evigheten både foran og bak, over og under. Akk..det er vakkert!

 

Post a Comment

<< Home