Katinkas boblerus!

Saturday, January 27, 2007

Livet e ein Fest, og Hatt e ein hit!


I går inviterte Midtstuen-Magic`s førstekvinner ( Ragnhild, Karen og Kjersti, til Hattefest!) Her e någen blinkskudd fra den festlige kvelden!


Min personlige hattevinner va Miriam-med-sløyfå, men folkets favoritt ble Jone med den oransje"Sikkerhets-utstyr-hatten" som me valgte å kalla an. Når folkets røst teller så hadde tyseligvis kvantitet og lengde mest å si ....og jone gikk visst av med seieren! (nei ikkje sånn...åhhh....dette må lesas som i "lengst hatt" av de som har store problem med for kreative fortolkninger.)

Som dåkk ser va det ikkje mangel på på spiselge herligheter, og Inger Lise e storfornøyd når me fant ut at me bare kunne ta stolen med til anretningsbordet:)
Det va rett og slett ein rektigt så festlige kveld!
Mange fine folk i fine hattår, og ein hit av et vertsskap!
Genial ide` jenter:)

5 Comments:

At 4:01 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

arrrg...det e tydelig at eg ikkje samarbeide med det bilde-oppsettet på dennne bloggen, men jaja, lev med det...
det såg jo så himla fint ud før eg la det ud,typisk det:)

 
At 7:25 AM, Blogger Miriam said...

Hattefest var en suksess! Men det ser ut som du har vært på en mye lysere fest enn meg. jeg tror kanskje ragnhild må få dine bilder også. det kan være fint med et lyst supplement i hverdagen :)

 
At 12:43 PM, Blogger Silje Kristensen said...

E d sagavolljone og trond eg ser på det eina bildet, eller e d bare någen som ligne veldig på mine kullinger?

 
At 1:28 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

heia silje!
å jada, det e nok Jone i egen person, men Trond...nei, han va ikkje med på bildet!

 
At 8:18 AM, Blogger Silje Kristensen said...

Hehe! Nei, eg la vel merke t at Trond mangla, når eg bare fant ut at bildet faktisk kunne forstørrast. Såg nå artigt ut ;o)

 

Post a Comment

<< Home