Katinkas boblerus!

Sunday, April 22, 2007

gjennopplivning...



hmmm....eg lure på om facebook-katrine har drept blogge-katrine, men siden eg har sett på x-antall Baywatch episoder så kan denne jentå sin CPR...


Dette e et gjenopplivningsforsøk!
Blogge Katrine strikes back!
Eg begynne litt forsiktig med en liten oppdatering på de siste ukene i bilder og ord:
- påsken 2007 var tidenes skipåske med 5 dager i Hemsedal på KRIKhøyfjellessenter og 5 dager på Voss med bra folk, sol og påskesnob!
Alle behov ble dekker: Skiabstinenser etter en litt for lang byperiode ble tilfredstilt, nasen blei rød og påskesnadderet ble inntatt:)

- våren e i Oslo, og dette har resultert i at det e rmye gøyere å være ute enn på lesesalen... Parkliv med kubb & grillings, og søndagstur i Nordmarka til Vettakollen er nevneverdig!
- ellers så kryr det av bursdagbarn i disse vårtider, og de siste lørdagene har vært fylt med bursdagaskalas!


sånn avslutningsvis: Eg har en mistanke om at bloggekatrine, tiltross for gjennom dette et ihertig gjenopplivningsforsøk, alikevell kommer til å ligge en smule latent når me nå går inn i en hetisk våryr eksamensperiode...
men have no fear alle mine trofaste lesere, det e nå verfall bekrefta at bloggekatrine ikkje har tatt kvelden for evvaevva...
She is verfall still going strong når dagene på lesesalen blir for lange...







3 Comments:

At 2:52 AM, Blogger kjeidun said...

hurra hurra! Eg synes d e så trist med alle bloggene så stilne.. så eg blei glad øve å se at din va oppdatert.. og fine bilder va d og!

 
At 2:05 PM, Blogger Miriam said...

Godt å vite at ikke blogge-Katrine ikke er død...

 
At 12:31 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Her blir det alltid stille før stormen...(ka nå enn det betyr i denne anledningen?:)

 

Post a Comment

<< Home