Katinkas boblerus!

Friday, May 04, 2007

Livet e herlig! Dette e ting som gjør meg glad for tiå...(take one)

Eksamenstid kan jo ta knekken på enhver flittig og jevnt hardtarbeidende student (og alle oss andre som ikkje følte me matcha den kategorien sånn 150%...) ! Og i den anledning lage eg herved ein positivitetsblogg for å å holda motet oppe...Dette e ting som gjør meg sinnsykt glad for tiå:

1.Å fly høyt og lavt....gjerne i strikk på tusenfryd, eller på den skyå eg leve på når våren komme!


2. Å tenke på at snart ska chicca-Katrine snart surfa stranå mi (Vigdel), nyta sommeren hjemma i stavanger med kremen av norsk pøbelungdom (the youth of Vigå, bojaaaa) , farta rondt på skeitbårdet med Gunhild(the leading gangsta ), spisa moreller på helgøy og ikkje gjør en strek med makroøkonomi eller statestikk... eg glede meg te Sommer, Softis, Sol, Sand, solbrenthet, solastranå og saltvann i håret!







3. Å henga med alle de herlige menneskene som omgir meg! F.eks å bare spela kubb i parken med folk som får meg te å le (uansett om eg tape i eller ei... ) , sjaddra med Miriam på banen på vei te jobb ller le som en gal fjortis med samboerne mine!








4. Smilet te gutten imitt liv, Steinar, meine kleine bruder! e ikkje han en softis så vett ikkje eg! what a sugapie hunnybunch!











5. Å se folk dansa Hula-hula av alle hjertens lyster.










6. Helgå itte17mai ska eg på roadtrip te københavn med dream-team-KRIK-BI, me ska på tivoliiiiiiiiiii:o) (eg e gal...eg har jo jurudiske emner eksamen på mandagen...men det går bra siden eg har lest så sinnsykt jevnt gjennom heile semesteret ...njaa, skeptisk te det men,men.....;)

Eg kunne holdt på lenge med denne bloggingsen...men nå må eg lesa på makroeksamen...sjitt..det e på mandag...

3 Comments:

At 2:29 AM, Blogger Miriam said...

Sallan, sånn går det når facebook har tatt fullstendig overhånd. Man glemmer at det er noen av oss som faktisk er flinke til å oppdatere bloggene sine. Selv har jeg bloggetørke. Noe grunnet miljø og samfunn-eksamen på fredag. Hektiske tider...

Det er løvli med sånne positive ting. Jeg merker at jeg er så enig med deg. Det er knall i Oslo, med folka og parkliv og ja, tusenfryd - sånn på sikt :)

 
At 11:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Vi gleder oss til sommeren vi og...
Hilsen honningklumpen din!

 
At 10:00 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

oooh....så sinnsykt som eg savne oslo når eg ikkje e der! lykke te på eksamen i mårå miriam min miriam:)

hmm....honningklump? eg e jo sinnsykt dårlig på hint, så her henge eg ikkje med i schwingen...har katrine en honningklump? den har eg ikkje sett...men ja vi (vi?) gleder oss til sommeren:)

 

Post a Comment

<< Home