Katinkas boblerus!

Wednesday, July 11, 2007

...solastrand i nordavind, softis og sprutregn...det e sommer i Stavanger!

Eg oppdaga i dag at folk faktisk lese bloggen min...eg trodde jo at blogge-Katrine va sylta og nedlagt på glass den dagen mr.facebook tok hjerta mitt med storm, og at mine trofaste lesere hadde dumpa meg for lengst...men neida, så snart blogge-katrine får et par komentarer fra folk som lengter etter nye bloggeinnlegg så meldte atter en gang bloggge-iveren seg! (blogge-katrine e nemmelig lett å sjarmera!)
Så til ære for mine lesere, Precenting:


"So-far-so-good, the weet summer of 2007", en foreløpig status-rapport på sommeren 2007! en lite vitenskaplig rapport, men alikevell darne true fortolkning av Katrines sommerferie så langt!

Det heila begynte med ei fortryllandes uka med Miriam i Bulgaria, location SunnyBeach! her va det kunn et par ting som gjalt: sol, sol, sol og sommer! og det fekk me:D og ellers kan det nevnas at ..."what happens i Bulgaria , stays in Bulgaria"...jmfr. miriams blogg: miriamro.blogspot.com

Når eg kom hjem te Norge ønska The midstuen-Magic-girls, bursdagsjentene kjersti og Ragnhild, meg velkomne med et ekte norsk poolparty ! med gore tex-jakke, neglebitt, paraply og skikkelig nordavind i skjørtet blei eg sterkt minna på koffor eg faktisk kunne ha vendt meg te charterlivet forevva-evva...men denne kvelden og folket va ein heil haug bedre enn Bulgarian hunks og svenske ølvommer som dirrer i takt med en bulgarsk remix av Kurt nilsen og Carola!


Neste dag bar det videre i bryllup på Kamøynå! Fryd og gammen, et nytt skudd blei planta på Hjelmås stammen! Hanne og Stig Øyvind fekk kvarandre:) og me fekk masse kaka!!!! Perfec;)

og til den magiske slutten på dette eventyret....hold dåkk fast...resten av "ferien" ska eg jobba på oljeselskapet BP...fra nå av lyde eg bare navnet CopyCaty,the one and only, og min spennende hverdag vil sentres rundt en kontorbygg i en bygning på det heite industriomådet Forus!

Men siden eg har fri hver ettermiddag og helg, og får god tid te å henga med den goe gamle klanen fra vigå "the home of the brave", hoppa på trampoline i regnvær og nyta ekte våt vestlands-sommer så har eg ingenting å klaga på!

I dag har eg hengt med min herlige broder Steinar, spist sjokkis-kaga og ekta hjemmelagde lapper og prøvd hardt og lenge å forstå lidenskapen i "world of wardcraft" ..., og poenget mitt her va at: en dag med Steinar løfta ein kver regnfull dag opp av avgrunnen:D


Sommerlivet hjemma i stavanger e altså snadder!!! :o) me love it!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home