Katinkas boblerus!

Friday, February 23, 2007

what to do?

sjekk ud hvilke tidspunkt dette blogginnlegget e lagt ut...
og så må eg tilføya at eg e lys våken....e dette normalt?
neppe..., men av og te så våkne eg bare sånn midt på nattå, og då må eg bare stå opp å gjør någe te eg bler trøtt...det virke kanskje unormalt og sært for mange, og nå tror eg det bare e stresset for Krikballet ( eg e på ein måde hovedkomiteen...) som har tatt meg...


"Katrine`s: What to do en våkenatt:"

1. Rydd i klesskapet. Det e hima kjedelig...men viss du ikkje blir lei og trøtt nok av å rydda så kan du evt. i tillegg sortera etter farge eller etter kronologisk anskaffelse... blei det ikkje fint vell?
Viss ikkje brettekanter er søvndyssende nok så kan du :

2 Sjekk ut ulike nettsteder, og siden vår alles kjære konge for tiden skal feires 3 dager til ende så så monarken i meg anbefale www.kongehuset.no
Ellers så fikk jeg en tipset Miriam meg om en litt morsom sammenheng i anledning kongen vår...
Likeheten er jo slående:)
viss ikke dette frembringer søvnen i deg så kan du...

3. låne boka mi i makroøkonomi å lese om beholdsnings - og strømmningsstørrelse i Nasjonalbudsjettet...og dette kan ta knekken på hvem som helst...

4. Du kan skrive et usaklig blogginnlegg...


5. Når klokka nærme seg 6 må du nesten laga kaffe for å motarbeide søvnen du har opparbeidet deg....Nå begynne nemmelig snart jaktstart for menn...gotta go...

Heia Norge, hurra for kong Harald og Amen til Brettekanter!





12 Comments:

At 5:09 AM, Anonymous Anonymous said...

Du altså! Sir at e e et nattedyr??
No har du ingen ting du skulle ha sakt;) Men ikke så dommt å få rydda i klesstkapet sitt da vetfall:) Tror e skal gjør d samme en dag..ehh eller natt kansje:P

 
At 1:58 AM, Blogger Miriam said...

Jeg tror du mener jaktstarten for kvinner, for jaktstarten for menn var igår tror jeg...

Også tror jeg du skal revurdere den setningen hvor du skriver om konge-tipset fra Ole Albrekt via meg... :)

Tror kanskje du var litt skap-trøtt når du skreiv dette innlegget likevel --> dvs. trøtt, men du ville skjule det...

Har du døgna helt forresten?
Jeg føler meg så svak!

 
At 4:07 AM, Anonymous Anonymous said...

ja eg innser nå at manko op søvn har satt sitt preg på blogginnlegget:)

oa hele natten, oa hele dag`n...

 
At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Jaktstarten for kvinner var i dag, så det kan heller ikke ha vært den... :P

Våkenetter er sære dyr. Jeg har hatt litt for mange av dem i det siste. Samtidig er det litt greit akkurat nå når det er VM i ski da.

 
At 2:25 AM, Blogger Miriam said...

Rull inn du a', Lars Eivind!Jaktstart kvinner - søndag - altså var det den ho så søndag morgen/natt..

 
At 3:32 AM, Blogger Monica said...

Eg føle eg har hørt om nogen som har fargesotert klesskapet sitt før...hmmmm

 
At 6:59 AM, Anonymous Anonymous said...

bare for å retta opp i alle jaktstart misforståelser!
dette var natt til fredag, altså så så eg jaktstart for menn!

sjøl om eg va trøtt så klare eg heilt klart å skilla svette menn fra siklende kvinner

Me dreit oss regelrett ut når HAN nordmannen trynte rett før mål

 
At 3:13 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

ska kje ta deg ein tur te meg å rydda i skape mitt o?? d trengs!

 
At 4:53 AM, Blogger Miriam said...

Katrine! du må oppklare. Når er dette innlegget egnetlig fra? Etter pyntinga eller etter ballet?

 
At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said...

d va jaktstarten for menn! e vokna av et "NEEEEI!!" og fauk ut i stua..da så e tydeli (reprise) av en fallende mann! ja en mann ja..ingen kvinnelige trekk en gang..en mann!

 
At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said...

ingen av delene det var fær pynting og ball tror eg...natt til fredag? kan det stemme?

 
At 8:26 AM, Blogger Miriam said...

Ååååja! Det forklarer ting.. jeg tar tabben min på min kappe :)

 

Post a Comment

<< Home