Katinkas boblerus!

Tuesday, January 23, 2007

den hektiske helga som var...






Snøen kom (jippi!!)

kulden kom..arrrg...


Lina kom fra Kristiandsand ( brrr...nei, jippi:)

Jobbing lørdag...

Lars Erik hadde borsdag, og då blei det Fest og glede på Lørdagskvelden!

T-banen var et irritasjonsmoment...snø betyr t-bane kaos og det e sykt kaldt å kom hjem fra byn lørdagsnatta når T-banen ikkje går! hmrf....

jobbing søndag morgen (ZzzZZZzzz...)

Årets første F2 om kvelden....

Helene og Andrea har oppdaga at det ikkje e klokker i kirketårnet til Døve-kirka nere i gatå....

Søndagskvelden var det plutselig fullt hus hos oss med fantasispilling!
sei meg, kossen mime me Suez kanalen?? :)

puh...fjo....helg er slitsomt ...
og opp kl 7 mandag morgen...det er enda slitsommerer!



.

5 Comments:

At 4:57 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

eg leste slitSOMMERer, å tenkte SOMMER SOMMER SOMMER!! eg vil ha sol. Hekkans Linda (søsterå mi) så ringe frå syden å skryte øve varmen! Jaja, barra 20 minus i nått, dæts nåtting!!

Takk for koslige spelekveld, me nachoschips (himla go å crispy), sjokolade (ingenting slår den deilige sjokkisen), te (som i drikkå), intelligent humor, blond humor, rosa tøffler, å pittelitt dansefeber. ein uforglemmelig aften!

Å for ein finfin leilighet du hadde. Den va snadder! Ha ei fine skule å jobbe-veka!

 
At 9:02 AM, Blogger Monica said...

Eg seie deg at du e ei av tre på the original supreme dream fantasi team...du vett nok kossen man mime suez kanalen...hvis ikkje så ska eg mime det for deg på onsdag :Æ)

 
At 9:05 AM, Blogger Monica said...

oj det sneik seg inn ein Æ i smileyen min, eg e ikkje så proffe på sånn dataspråk og velge å kommentere det i tilfelle det betyr noge som eg egentlig ikkje meine...det skulle bare bli ein heilt vanlig :)

 
At 9:56 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

sommervarme e vell ikkje akuratt det me kan skryta av...eg seie ja te drivhuseffekten og milde vintere:)neida, men eg vett kem som har det verre enn oss...i kautokeino har de minus 34 grader...brrrr....

hmmm, eg kan ikkje huska at Suez kanalen e ein av våre fantasi-slagere, men eg e klar for litt repitisjon og terping om ei uga:)
det ska bli så funfunfun å inta lndon med dåkk:)
eg telle dager, timer og minutt....

 
At 9:13 AM, Blogger Miriam said...

Suez kanalen.
Først må man presisere at det er et sted på planetet. Man lager norge med høyre hånd og indikerer retningen på suezkanalen.
Så må man vise at det er snakk om en kanal. Altså man former en kanal med hjelp av begge hender. Inni kanalen kan man med fordel putte vann.
Hvis forvirringen herjer er det smart å antyde en pyramide på den ene siden og jøder på den andre, da selvsagt med dertilhørende hodeplagg.

"Eureka!" Utbryter dine lagspillere. "Det er jo Suez-kanalen""

 

Post a Comment

<< Home