Katinkas boblerus!

Wednesday, January 24, 2007

dagens hjerteklapp...

På vei hjem fra skolen, på ein stappfull T-bane slo det meg...
så gjekk pulsen i hundre i någen timer, alle verdens assistanse ( mødre og sånt...) blei oppringt og satt i beredskapeg...panikkangsten tok meg, eg leita vilt, høgt og lavt, sannsynlige og usannsynlige plasser...."når hadde du det sist?"..."i safen på crap-hotellet i Tunisia"...det va jo lenge siden ....eg konne ikkje finna passet!

Damn!
IIIIIIIkkk,Eg ska jo te London på Torsdag!

men så fant eg det plutselig....fjo...
hjerta dunke ennå heftig...

Onsdagslærdom: Pass på passet folkens!

3 Comments:

At 5:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Jikes...det va nesten sånn så når eg satt på bussen og fikk vite at Norwegians skulle begynne å ta betalt for bagasjen...Eg blei litt stressa, men som alt aent i livet så ordna det seg...:)

 
At 9:17 AM, Blogger Miriam said...

I know the feeling...
Det er lurt å ha orden på sakene!

Og Monica; det blir ikke dyrere, visstnok, for de reduserer prisene på generellen. Så ikke det værste som har hendt, tror jeg. Mindre køer, er det de ønsker å oppnå, og skjer det er det jo bare fint!

 
At 9:27 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

alt dåkkår vett...
eg vett jo ikkje kor passet mitt e ein gang;)

 

Post a Comment

<< Home