Katinkas boblerus!

Thursday, June 01, 2006

garantert sol i tunisia my as...

Ja naa sitte eg paa ein internett cafe i tunisia...jepp, klokkaa e kvart oeve tri, og de som kjenne meg vett at naage ikkje stemme naar katrine sitte inne i de beste soltimene ant siste dagen her nere i soerens land. Tunisia ligge jo som kjent i afrika,og eg sitere bare litt bittert fra den ostore guidehaandboken vaar: "Du er garantert sol i tunisia. Klimaet preges av toerke og vannmangel..." eg vett ikkje om eg ska le eller grina, men regne gjoer det verfall mer enn det har regna i heile hoest i oslo. Sallan, det maa vaerr innmari moeya skurr paa linjene for at min boenn om sol ska missforstaas, men regne gjoer det verfall i boetter og spann. Disse syke mengdene med vann som dette ner kan jo t.o.m ta motet av reisende onkel mack... Viss eg et lite oyeblikk klare aa fortrenga vaerat der ute saa kan eg jo rapportara at Tunisia har fallt i smak ellers. Sol og lang hvite strender va ikkje aa forrakta itte eksamansparioden;) Her e det intet annat en perfekt aa lada opp bateriene te jobbingaa som komme te aa prega ferien ellers. Akk ja, naa maa eg desverre stikka, eg har viss ein aromaterapi-time eg maa rekka...so long my friends back home;) klemklem.
Katrine-( som forovrig tydeligvis e verdt mellom 300 og en million kameler...)paa-nye-eventyr is to be continued...

4 Comments:

At 12:29 PM, Blogger mrs. marianne said...

daaakaar katrine......
let me be the sunshine in your life:) eg kjem heim i slutten av juni:) daa skal du faa sol:)

 
At 3:52 AM, Blogger Miriam said...

Nå må ikke skinnet bedra.. for jammen har du ikke blitt brun og fin, og det var solskinn og varme i tunisia, det må presiseres..

Godt å ha deg hjemme igjen, sjøl om du stikker på tirsdag.

 
At 3:44 PM, Blogger Monica said...

Eg syns nå du va blit passe brun uansett...lenge leve billige charterturer og menn med mange kameler

 
At 6:55 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

ja hipp hurrafor charterturismen...sånt bler det billige turer te afrika av:) ein aen ting e kamelmennene,,,det e kansje någen charterturister som takke ja, men eg e gledelig glad for at mamma ikkje har plass te 500 kameler i hagen. då hadde vell min status i dag vært beduinleir i tunisia... det e ikkje rart byggefeltet ikkje tillate kameler...luktå passe aldeles ikkje inn i et norsk byggefelt. Viss eg någgen gang bler utsatt for et kameldilemma igjen...der eg bare MÅ velga mellom kamelmann og ein hærskare kameler så ska eg aligavell ta de 500 illeluktende...alt e å foretrekka fremfor innpåslitne kamelmenn( de lukte uansett mystisk de og)

 

Post a Comment

<< Home