Katinkas boblerus!

Tuesday, January 09, 2007

Wuuui! London for våre føtter..



1 -4 Februar fyge me øve havet for å innta storbyen:)

sallan, eg glede meg jenter! Ei helg med Poddlane e ein vinner og sikkersuksess på alle måter:)


Sjøl om turen blei bestilt på impuls har me kart å planlegga litt:
- Sluttinnspurt på januarsalget...
- Musikal med han sjekkasen i den filmen vettu..
- Hoppa i sengå på hotellet
- Besøga Hillsongs-London

Men me e åpne for forslag...har dåkk någen hete tips?
Det mottats med takk!

5 Comments:

At 8:09 AM, Blogger Miriam said...

Ah.. dette kommer til å bli en sjef tur jenter. Dere får kose dere såpass mye at jeg kjenner vibbene over sjøen. Også må dere jo blogge om det alle sammen, sånn at det føles som om jeg har vært der jeg også :)

 
At 2:19 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

london!! harrlish! me va på stomp når me va i london på jentetur i sommar. d va knallbra. konne vart i 5 timar te for min del!

 
At 2:20 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

eg å stig øyvind har forresten lagt ein bryllupsblogg

stigasoghanne.blogspot.com

 
At 4:51 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Miriam: ja, ud på reis bler sjef...det bler jo på ein måda den o`store valfartshelga, eg meine du ska jo te Trondheim...;) Det bler nok superbra det også,eg regne med de helg og bler bloggematerial:)

Hanne: STOMP, ja det hørres kult ud, me ska verfall på et eller aent musikal-greier!
Ska sei, bryllupsblogg, eg ska sjekka ud med jevne mellomrom:)

 
At 1:15 PM, Blogger Monica said...

yo feel the flow vigå babe!!
London blir KONGE me har lagt opp løypa så det blir ikke noe dødtid:
-Lunsje cruise på Themsen
-besøk på flere museer foreks: Madam Tussauds,British Museum, Tate, etc.
-droppin dansetime på Goethe-Institut of dance and art.
-Hillsong London
-Wicked Musikalen
-Shop till we drop

Pss: Nytt innlegg på Helonica.blogspot.com
Komentarer mottas med takk.

Stor klem London babes.

 

Post a Comment

<< Home