Katinkas boblerus!

Thursday, January 11, 2007

Ny mobil, nye muligheter...



Eg føle det e høyst unødvendig å rippe opp i slike gamle fabler om hva som har skjedd med de gamle mobilene mine...nå er det historie, det gjelder å ikkje henga seg opp i fortid...Nå e det ingen "eg huske når du va innom med den triste mobilen din Katrine" lenger, og meg og min kledelige mobil kan starta et nytt og bedre liv! (nei..eg harshe kjupt mobil med flyte-element!!....arrrg..)

Ny mobil, Nye muligheter...Å ennå bedre sjekk ud fargen! Eg kjenne at den herlige materialistiske lykkerusen slår meg over ende når eg holde mitt nye unikum i hendene...

Den e verken fancy eller high-tech med innebygd filmkamera og skrittteller, men den e rosa, og det e egentlig alt som betyr någ! rett og slett et fantastisk estetisk skue for mitt øye!

I går leste eg tilfeldigvis at rosa er en useriøs og uprofesjonell farge....What? eg skjønne ikkje heilt poenget eg... ville hæren liksom blitt mindre motstandsdyktige i pastell-kamuflasje? ville det ikkje kledd Bush å stilla i rosa dress? koffor produsere ingen ein rosa Lap-top som kan kle min personlighet? Rosa = useriøst, et mer banalt og blææærette utsagn har eg aldri i mine blonde dager før sett maken til!

"Ja til Garden i pastellrosa!!!"

9 Comments:

At 3:08 AM, Blogger Miriam said...

Ikke bare garden, Katrine. Leger og sykepleiere, prester og bussjåfører, butikkansatte og veiarbeidere, eiendomsmeglere og lærere.. the whole enchilada in pink!

 
At 5:12 AM, Anonymous Anonymous said...

hehe, kan ikke fatte at en bussjåfør i lyserosa kan stå i fare for å bli tatt for usympatisk... Selv jobber jeg fortsatt med min feminine side.. (...?) men har innsett at rosa ikke er min farge uansett! I dag går det i rødt, det er vel det nærmeste jeg kommer.. eller lilla kanskje?
Men kos deg med den søte mobilen din, den kler deg nok godt!!

 
At 8:15 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Amen søster Miriam!!!

 
At 9:57 AM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hahaha! stå på me rosakampanje! I LIKE! forresten så solgte di den motorola dolce & gabbane mobilen i rosa på lidl her ei stund (ifølge pappa), å stigas hadde store planer om å kjøpa an! hahha. stigas me rosa mobil, deiligt, ikkje sant?

 
At 10:51 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Du tulle? tenk å hatt ein rosa DG-mobil, og at an va fra Lidl toppa jo bare alt!

Eg harshe problem ein plass å se for meg stigas med sånn mobil, han har forstått fasjion ass:)

 
At 4:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Heilt enig angående det med rosa laptoper. Kor kjedelig e det ikkje å handle ein GRÅ, gusten laptop?

Eg skal ikkje vær storforlangende - to-tri rosa striper hadde holdt for meg. Gjerne på hvit bakgrunn. Og kanskje litt sølv? Helst med matchende veske til, og sko selvfølgelig.

;P

 
At 2:02 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hihi...Sølvstriper, det e genialt ida! og matchende sko e jo ein selvfølge!

Eg kjenne at der ute e det mange desigener spirer med sans for det vakre og tidsløse, på lik linje med meg sjøl, og det e bare snakk om tid før me overtar verden!

Think pink!

 
At 10:45 AM, Blogger mrs. marianne said...

jeg og vil ha en rosa laptop! for min blaa er bare no tull. saa det!

 
At 8:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Jepp, da er nok løsningen å bytte den ut med en rosa, Marianne. Fnis.

 

Post a Comment

<< Home