Katinkas boblerus!

Wednesday, December 20, 2006

En liten oppdatering på den O`salige førjulstid....

13 Desember bestemte eg, LucceKatrine, at meg og Miriam sko gå Lucciatog te alle de stakkarene av någen venner som ikkje va ferige med eksamen...Så eg bakte alt for mange luccekatter ( i forhold te venner som ikkje va ferdige med eksamen) , men det va ein soksess!( sjøl om me verken hadde hvite drakter eller glitter, statselige va aligavell:) Bare se kossen Miriam kose seg, hu hadde så kledd ei nissehua...
Kvelden endte opp på Motell-Storo, og Luccianatt ble te 14 Desember og tidenes koseligste Storo-Frokost med følgende julegaveshopping på storosenteret! Great.

Julemmessa med F2. Dette va løye. Eg håpe ikkje at poenget med julemessa e å gå i pluss...Min gevinst: "10-kroners"sjokolade"-kalender-som-smake-Tyskland", men løye hadde me det. Eg tenke me alle kan konkludera med det viss dåkk tar en liten kikk på dette bildet. Eg seie bare O`salige juletid....julestemningå kom verfall te oss alle.


Dette savne eg litt. Det vil si de at eg savne frøknene Ålesund 1 og 2, men ikkje det greiene i mitt lika møye...men ey jenter, ikkje ta det negativt, eg bare seie at eg savne dåkk mer enn de gangene dåkk invadere rommet mit med slik orange GALSKAP......

Miriam har blitt et år eldre, men kan du se det? neppe...hu e fortsatt like ung og vakker som alltid...men eg ser e gryende moden kvinne vokse fram...

Eg har begyt på Jobb på BP igjen og dagen i dag kan oppsummeras slik: Live julemusikk og underholdning til Lunsjen, Vigåbabesene kom på besøk, Eg fekk adgangskort med bilde og ny tittel "Kontraktør". Bra dag.

Siste post i livet mitt var i kveld: Pepperkakebakings hos Magnificent-Monica. Dette e blitt ein juletradisjon ( gjort 2 eller flere ganger) i den o`store Vigåfamilien min. Tradisjoner e bra og Vigåfamilie e bra, altså ein superb kveld:)

4 Comments:

At 2:38 PM, Blogger Miriam said...

Sallan.. alltid så ser jeg unaturlig glad ut. Når jeg går med lussekatter, når jeg vasker do, når jeg lukker øynene og leker Kenneth. Jeg blir gaaaal!

 
At 12:13 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hihi...se positivt på det du, det kunne lett vert verre...
tenk om du så unaturlig sint ut...

bare et spørsmål: leker med kenneth????du falt for det kottet du ja...eg viste eg aldri burde gått tidlig...;)
og et spørsmål til: er den gleden du viser på bildet med kenneth unaturlig? sier du at du ikkje føle ein egkte fryd og glede av å leka med han...

 
At 5:36 AM, Blogger Miriam said...

Wooops.. det kom feil ut. Alle følelser rundt Kenneth er hundre prosent natørli'. Hundre prosent ekte.

 
At 7:46 AM, Anonymous Anonymous said...

d va da inderlig godt at du savna oss..men ikke det oransje?? hmm.. fårstår ikke;)
Ålesund 1 og 2?? finnst d nummer på oss åsså no da?? har e ikke sett.. ditte må e finne ut av hehe. jaja savna d åsså shnuppa.

 

Post a Comment

<< Home