Katinkas boblerus!

Friday, December 08, 2006

kule ting skjer....del 1!

nok en gang komme det litt bloggings der eg prøve å overbevise meg sjøl om at livet e bra når en ser vekk fra eksamensstresset....Det gjelde å fokusera på alle lykkelighetene som omgir meg, en posistiv sirkel e kluet...eg lærte dette i psykologien....og derfor denne bloggen om nevneverdige positive ting som har skjedd i det sista:

1. My baby, my new I-pod....Dette e det vakraste i verden tror eg. Det er mue mulig eg herved har funnet roten til all lykke...min nye i pod complete me:) syns du eg e materalistisk nå? det får så verr...for denne representere for tiå mye av min lykkelighet..., tenk å kombinera musikk, treningsglede, lekkert design, spill og mobil underholdning i den dingsen! Genialt!

2. Tidenes villeste ( evt.beste....) kompliment mottatt! Bollebaking fekk i går (torsdag)en fra min side helt nytt perspektiv...I går hadde det seg slik: Jeg og Miriam hadde vert på jobb på ungdomsklubben og hadde bakt boller som me hadde sikra oss restene av i ein påse... På T-banen kom me så i snakk med en fyr...la oss kalla han "trengende-narkoman-sosial-klient, men dog negativ resultat på Aids, Hiv og de fleste former for hepatitt,en suveren kokk, snakket 68 språk, 28 år, nyforelsket, og tidliggere gift i 3 år med en kvinne som ikke kunne koke egg en gang". Denne "fyren" fikk etterhvert smake på de nybaktebollene våre, og utbryter ærlig " Det er det jeg alltid har sagt, hjemmebakt er best! hjemmebakteboller er t.o.m bedre enn sex.!"....altså slo han alle tidligere rekorder for fine ord om bollene ( misforstå meg ikkje her...) våre! enten så bake eg og miriam sinsyyyykt goe boller, eller så hadde denne herremannen kunn dårlige erfaringer på det gitte sammenligningsgrunnlaget....eg velge å stoppa denne posten i bloggen akuratt her.

to be continued....

3 Comments:

At 2:49 AM, Blogger Monica said...

Eg e litt nysgjerrig på ka du ingraverte på iPoden, ka type, og ka farge...Eg har gått i anskaffelse av ein grønn nano, for minien min døde...Og eg e forresten heilt enig med deg, for oss som ennå har ein tid foran oss som ikkje-mødre for ordentlige barn, så e iPoden som ein baby...

 
At 4:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

eeeey, grattis! eg har kjupt ein rubinrød, sånn veldedighets pod som Brian så fint kalte det. og inngraveringen blei Katinka sin og telefonummer, lite kreativt med andre ord, men praktisk!
du då?

 
At 6:44 AM, Blogger Miriam said...

Jeg lurer på om han fant hun jenta som han leita etter på t-banen. Hvor stor er oddsen tror du?

 

Post a Comment

<< Home