Katinkas boblerus!

Tuesday, February 06, 2007

London beibi!


Fra Torsdag te Søndag inntok meg, Helene og Monica London!
Det va ein supa-dupa tur med to supa-dupa Jenter som reisefølge!
Samen utforska med Londons serverdigheter og bortgjemte smug, besøkte marked og Covent Garden, inntok Final SALE , fekk gnagsår, va på Musikalen ”Whicked” , blei lurt trill rondt av Indere, testa ut samtlige Starbucks , va på ein magisk kveld på Hillsongs og sist men ikkje minst så lekte me/eg apekatt på Undergrunnen ( dette va løye, ikkje sant jenter?!?…)

Det blir ingen jentetur uten ein skikkelig jentekveld! Så siden den nyforlova Helene har borsdag på Torsdag va det kjempemessig grunnlag for fest og glede på rom nr.11!

Fyst slo meg og Monica te med danseshow, sang og presanger til ære for verdens beste Helene! Og ittepå va det tid for champange og jordbær i ”bobblebadet”!


Dagene gjekk fort og gale, og plutselig va søndag morgen der, og så alt for tidlig kom me oss te flyplassen og hjem...
Når eg tok flybussen fra Gardermoen te Majostua sa eg "en student" og viste fram studentbevis...og de drittkjerringå av en sjåfør prestere å spørr "er det et gyldig bevis? er du under 31?"....aaah!!! 3X "iiiiiiikkkk" ! Någe så sinnsykt fornermanes har aldri i mine levedager hørrt! 31? eg va trøttt, men det finnes grenser...

Uansett :
En uforglemmelig tur med kremen av Vigåbabes !
takk jentår:)

14 Comments:

At 4:21 AM, Blogger Miriam said...

Dåkkår e någen fagre vesen, altså!

Det var bra at det var en vellykka tur på dere også... hyggelig med noen meldinger underveis. Jeg så for meg Helene-slaktet :)

 
At 8:55 AM, Blogger Monica said...

Eg takke for turen og sie samme tid samme sted te neste år? eller kanskje ikkje samme sted, men jentetur baibi iallefullefall...Shopping og Champagne

 
At 2:25 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

jaja,jentetur ska me ha kvert år forevva evva... ;)
Det e blitt ein tradisjon og me har jo sverga ed på det...te slutt e me blitt så gamle at alle har bilde av mann/forloved på nattbordet...(eller e det bare Helene-style?;)
psyko, det e godt at Trond e et vakkert syn, ellers så konne eg blitt lettere skremt når eg våkna...

Miriam du og ska verr m neste år, men me gidde ikkje dra på jentetur te Trondheim altså...me sikte høgere og mer eksotisk:)

 
At 3:47 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

d såg jammen knall kjekt ut! me o har ein jentejeng så har lagt ein liten tradisjon å reisa te london. va der i sommar! va fantastisk kjekt!

Håpe du ikkje ruinerte deg på shopping... e himla lett d der borte. :)

 
At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Ikkje la bussjåførers feilaktige aldersvurderinger gå inn på deg. Griselekker e du uansett. :-)

 
At 3:59 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hu va ikkje akuratt ein blomst hu heller! tog du an ida;)

apropo stygghet...
det som definitivt mangle i denne bloggen e sat me såg verdens styggaste kjendis på gatå i london! hu gjekk rett forbi oss på gatå...eg huske seff ikkje ka hu hette, men de kalle na kattekvinnen, og det e hu som har tatt flest plastiske operasjoner i verden, evver...
og hu va stygg hu!

 
At 2:30 AM, Blogger Miriam said...

Jeg tror jeg tog an...!

 
At 2:31 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

ja du va der vell du og miriam...
haha, funny tid i tiendeklasse:)
då va det mange hestehover ute å gjekk...men flaks at me va blandt rosene:)

...ka e me nå då?
orkideer?det e jo ein passe schwiing blomst:)

 
At 3:48 AM, Blogger Miriam said...

Jeg ser i alle fall for meg deg som en sånn hvit og rosa orkidé..

 
At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

åh, nå fikk jeg lyst på en londontur asså! dere har skjønt det: just do it! Veldig bra bilde av helene på do der...

 
At 9:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hæ? Miriam, føle du deg ikkje som ein orkidee? eller kanskje du har rett...du e merr ei sånn solsikka, sånn fine med litt rødt i midten!

akuratt i dag føle eg meg merr som in tulipan hunden har gravd opp, eller ein visna hestehov høy på c-vitaminer og paracet...
sallan,eg e bli forsjøla...

Lina! ta ein tur te oslo 24 februar vell! då arrangere krik vinterfestlighet med storband som spille te dans og greier:) eg love deg ein hot krikgutt i dress..
Just do it

 
At 12:14 PM, Blogger mrs. marianne said...

er 31 bedre enn 14? for det faar jeg hele tida... ikke vet jeg... takk for kort fra london!

 
At 11:52 PM, Anonymous Anonymous said...

24. feb er dessverre litt dårlig timing... Årsak nr 1) Den 23. skal jeg feire bursdag, så da blir det party in the penthouse!
Årsak nr 2) Den 24. skal jeg rydde etter festen og friske opp litt ernæringslære og denslags, som jeg også skal gjøre den 25., for dagen etterpå skal jeg ha konteeksamen! Ikke mye å skryte av, men u know, var litt bortreist på den juleeksamen..
Men hadde ikke vært dumt med en kjekkas i dress asså! bare synd det er mile away. Får imidlertidig håpe det åpenbarer seg noen her på sikt! Så masse lykke til med ball, det blir nok knall! =) wow, hvilken poesi! Ha en fet dag!;)

 
At 7:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Joda, tog an. ;-)


Eg blir i likhet med Marianne tatt for å vær liden heile tidå. Ikkje 14, men en del tror eg e 18-19 år. Alle andreårsstudentene spør om eg e førsteårsstudent.("Nei, fjerde"). Ein antikvitetshandler (paradoksalt, hæ? ) meinte eg burde vær glad for at eg blei tatt for å vær så ung. - For då kunne eg jo overraska med at eg va "ein moden kvinne". Moden kvinne? Synes vel egentlig det var å ta litt hardt i. :-P

 

Post a Comment

<< Home