Katinkas boblerus!

Sunday, February 18, 2007

siste tids fadeser og litt oppbyggelige ting:)


ukens nedturer:
- Krasjet med glassdør på skolen mens eg snudde meg etter en politimann. Det heile va svææææært pinlig og alt ble ikkje bedre av at en gjeng med BI-blondier fikk god grunn til å le av meg. pinlig. punktum.
- Eg drakk zalo te frokost! 6.45, står opp, alt for trøtt, tar et glass vann, setter glasset på benken , der står et annet glass (med zalo), eg smøre nista, og drikker et tre store slurker fra "glasset mitt"...her komme problemet inn...eg drakk tre store Zaloslurker til forkost!!! det stemme, en dråpe e si sinnsykt nok!....lunsj: alt smakte fortsatt zalo (antibateriell)
- Døde bilen 3 ganger på motorveien til IKEA ...eg skjems, men den himla bensin-caddyen kreve jo klampen i bånn, og det e lite samarbeidsvillig med min super-turbo-diesel-som-e-heilt-umulig-å-daua-vaner....
- GPSèn min lo av meg når eg daua bilen og kjørte feil på vei te IKEA
- Statestikk ligge fortsatt ikkje i min natur, og sannsynlighetsregning blir bare mer og mer smertefullt....
- Eg støtta Oslo Taxi med 308 kr. fordi eg måtte hjem fra jobb på Nordstrand fordi en sikring på trikken hadde eksplodert...
- Steffen sin sikring røyk! Spenningen var på topp, og me va alle klare for svingparty hos Steffen på lørdag, men så røyk sikringen og dansesalen lå mørkelagt og kald hele kveld...

Ukens største nedtur:

- "The king of Mombasa "(verfall ein svart og svært viktig mann...) Krompen, the one and only Kronprince of Norway, mr Håkon var på BI denne uka, men møtes veier? neida, eg vett ingenting om hans prominente besøk og han viste vell ingenting om at eg satt i statestikktimen min... Hallo? når ska våre veier endelig krysses slik at det som hører sammen endelig kommer sammen...sukk...

Ukens oppturer:
- Festen hos Steffen i Holmekolllen på Lørdag var en suksess uansett!
- over 70 påmeldte til KRIKball:)
- svingkurs på KRIK, det tok av!
- Jørgen og Øyvind er herved ukas gutter, de disket fredag opp med hjemmelaget pizza, hjemmebakt brød og hjemmelagede vaffler! hvem sa at det er bare veien til mannens hjerte som går gjennom magen:) eg bler superimpa verfall!
- Når me kjørte feil på vei hjem fa IKEA som forvandla feilkjøringen seg te ein snarvei, snakk om flaks:)
- I min distrehet har eg gått 12 dager med utgått banekort og t.o.m overlevd en kontroll uten at kontrolløren eller eg oppdaga at kortet var utgått...
- me fekk 2500 kroner i støtte til Krikballet!

- Stian, Kenneth, Jonas og Lise va på besøk i helgå! De kulaste ongane i gatå hjemmafra tok turen heilt fra stvanager i bil fordi de e så gla i meg og Miriam:) rått !
- Eg e så heldige at eg har verdens beste venner her i Oslo, herlige folk å henga med på skolen og livet e bra:) Sjekk ut de herlige venninene mine på disse bildene, eg e så glad i dåkkår:) Her teste meg, Miriam, Helene og Andrea ut filmstjerneleppene ...Sett olson-tvillingene sine lepper? snakk om hett triks, or what?

8 Comments:

At 12:31 PM, Blogger Snuppa said...

Du e så festlige Katrinemor. Det e ein fryd og lesa om alt som skjer på dine kanter av landet.

Har bestilt biletter te oslo i dag ,16 mars viss du hadde glemt det. Eg glede meg te og henga med deg igjen min kjære super venninne og ikke minst forlover:)

Ønske deg ei fine uka.

Ukens bibelvers:
Efeserne 2.10.
Så får du brukt bibelene litt og:)

Klemmer fra helenemor.

 
At 12:33 PM, Blogger Miriam said...

For en begivenhetsrik uke. Og bedre skal det bli! Neste uke er jo dømt til å bli bra... :)

Lo forresten godt av zalo-drikkinga di. Zalo er uegnet å smake på tror jeg.

Og en ting ting; Kor va du i kveld?
Storsalen?? Blir jeg nødt til å møte deg med nok et "Storsalen??-blikk"?

 
At 1:10 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

16 mars e allerede lagra, notert og reservert :)

 
At 1:16 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Helene, du e mitt yndlings-forlovede-oppdrag:)
for en ære!...og planleggingen e i gang, hihi;)


neeeeeei...miriam...alt, me ikkje det blikket...eg tror du kan forvandla meg te ein stein med det blikket, som Croocodile Dundee ville sagt "danga, danga, danga" ,(som i"danger,danger, danger":)

men hmmm...koffor e denn ugå så sinnsykt dømt til å bli bra? eg tog an ikkje heilt...
du har jo sagt at "dette året ska det skje katrine", og du ska veta eg stoe blindt på uttalelsene av Orakelet Miriam!
du lure meg ikkje vell...hmm...

 
At 2:31 AM, Blogger Miriam said...

Jeg vet at dette er året, og det står jeg ved. Men du burde vite at jeg sikter til helgens KRIK ball - som jo jeg regner med at blir en brak-suksess.

Ja, også det megakoselige planleggingsmøtet vi skal ha på tirsdag ;)

 
At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

knallkos!

 
At 1:27 PM, Anonymous Anonymous said...

knallkos!

 
At 2:19 PM, Anonymous Anonymous said...

knallstas!

 

Post a Comment

<< Home