Katinkas boblerus!

Saturday, June 10, 2006

tunisia del 2! Katrines kjendisvenner og Dramatisk hjemreise!

eg tenkte eg sko skriva ein del to på "katrine og mammas eventyr i kamelland"...for det e et par hendelser som e verdt å meka seg ja:) svenska guider tok oss med på en helaftens beduinkveld inklusivt fakirshow, magedans, en 3 retters tunisisk herlighet og til alle charterturisters store lykke "all drinks are free" Dette va faktisk utrolig festlig, og på bildet ser du 3 av de vi satt på bord med. Det e her punkt 1. Katrines skritt inn i kjendisnorge komme inn i bildet.Alle skapfans av "sjarmørskolen" (realityshowet på tvN) dra nok raskt kjennsel på herremannen helt til venstre på bildet Dette er nemmelig en av de store heltene fra serien. Christian var en kjernekar som me me blei godt kjent med på ugå vår i tunisia. Han e liksom den "lett å bli glad i typen", men eg ante jo ikkje at gutten va ein av sjarmørskolens produkt. Når eg så kom hjem på lørdags ittemiddag og eg slengte eg meg ner på sofaen såg eg plutselig mr.christian på tvnorge! jepp, katrine har herved kjendisvenner:) (haha Andrea, det slår jamen meg å se to fra sjarmørskolen på trikken:) Det må tilføyes at eg som en tro kjendisvenn så kan eg desverre ikkje røpa for dåkk (eller SEogHØR, som stadig banke på dørå...) hvilken blond babe han hadde med seg til Tunisia....oops... Punkt2: Dramatisk slutt:Katrine besvimer på flyplassen. Jepp, nå har eg og prøvd det...eg har besvimt...fainted...no more blodtilførsel til hjernen...dunk i marmorgolve på flyplassen. Ja, det va vondt, eg blei kvalm, eg fatte ingenting, kaldsvetta og alt det der...og andre syns kansje det e rart at eg merke dette i bloggen, men eg har jo aldri opplevd lignanes. Det va liksom den sygaste opplevelsen ever... Klokkå va hall 4 om nattå og me sto i insjekkingskø på airporten. Plutselig følte eg meg veldig trøtt (det va jo kanskje ikkje så rart...) og litt kvalm så tenkte eg "hmmm...eg burde setta meg ner...tenk så løye viss eg besvimme nå...det har eg aldri gjort før...). Der slutta visst blodtilførselen te hjernen, for eg satt meg ikkje ner, men øyene forsvant opp i håve. Det nesta eg huske e at eg ligge på marmorgolvet og lurte på koffor heile charterflyet sto å såg på meg mens mamma gjekk in for å drukna meg med brus...Når eg kom te meg sjøl så drog 4 "leger" meg inn på et "legekontor" i rullestol (det va pinlig det!) Så målte de blodtrykket og ga meg et halvfullt og skitten shottglass med någe mystisk oppi som de ved tegnspråk og litt arabisk ba meg drikka...jaja tenkte eg og kjørte det i meg. Den mystiske miksen fynka verfall og eg kom meg heilskinna hjem te Norge; ein besvimelsesopplevelse rikere! Nå kan eg verfall kryssa "to faint" av listå mi på ting eg ska gjør før eg dør...

7 Comments:

At 5:49 PM, Blogger mrs. marianne said...

wow... stakkar deg! haape du ikke har faatt varige men fra den galne turen.. men hva var del 1 kalt? jeg ser bare garantert sol i tunisia my as og saa del 2 tunisia... var det en annen del 1 jeg ikke fikk med meg??

 
At 2:17 PM, Blogger Monica said...

Heftig å besvime på flyplass...det har eg og gjort, me kan starta klubb...Men det e lenge siden eg gjorde det då, kan gjerne sei eg va forut for min tid, eg besvimte nemlig mens eg ennå va et barn og mens Oslo lufthavn ennå va Fornebu...Men fremdeles ein artig historie å dra frem i lystige lag

 
At 4:15 PM, Blogger Miriam said...

Bare meg som ikke ser noen bilder?

 
At 8:30 AM, Blogger mrs. marianne said...

not only ju miriam...

 
At 8:26 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

sorry folkens...itte møye error og uttallige raseri anfall bestemte eg meg for å sjita tvert i bildår...det va det sikkraste viss pcen sko få fortsetta å leva et fullverdig pc`liv.

 
At 2:50 PM, Blogger Dino said...

Hey! Christian fra Tunisia her :) Morsomt at jeg er nevnt i bloggen din! Ekstra festlig at du også røper reisefølget mitt, Margit, på den turen..

Når skal du til Monastir igjen?

Hils din Mor fra meg, og kos deg i Stavanger :)

-- Christian / Dino

 
At 2:53 PM, Blogger Dino said...

Forresten, hadde du noen bilder fra den turen?

 

Post a Comment

<< Home