Katinkas boblerus!

Tuesday, July 04, 2006

15 juli går årets sommerfestivitet av stabelen!

hey hey hallå alla samman!!!

Lørdag 15 juli e du min kjære venn og dine nære og aller kjæreste hjartelig velkommne til årets sommerfest! Då invitere Meg og min venstre kropp (Det må jo ble någe sånt....siden eg e hennas høyre hånd...) deg te sosialt samkvem i Donevikstraen 6 i kvernevik!

siden det e så hipt og kult å arrangera sånne sommerfestivaler her i stavanger så har etterspørselene blitt mange...publikum skrige rett og slett itte at " Miriam og katrine" ska skaba stemning og kos, og me har derfor bestemt oss for å invitera te fest...men for at det ska bli fest, glede, latter og sang e me avhengige av at du komme!

jepps kvernevik (vigå by heart!) e plassen denne kvelden, men ikkje værr redd dåkk der udenifra...meg og mir har som dåkk ser på bildet vokst opp i detta harda miljøet og beherske alle trussler med pastell farga pistoler som ein leik!Det e ganske lett å finna fram og...alle veier lede på ein måde te denn navlen i havgapet...men lure så kan du jo spør, og me vil gledelig rettleia deg:)

Fra sånn rondt klåkkå 19,00 e du velkommen med pylså de eller andre grillbare ting for me har ein skikkelig flott gassgrill og digg tilbehør!

Eg kan ikkje lova at miriam gjer det herliga blikket på pistolbildet te alle og ein kver som komme på festen, men løye ska me få det:)

Sol, sommer og sjørøvergrill e te for å nydas i fulle drag:) så kom, kom, kom davell!!! håbe me snakkes!

mvh. Miriam og Katrine (lederne for hovekomiteen 15juli)

3 Comments:

At 2:57 PM, Blogger Monica said...

Eg har sagt det før og eg seie det igjen...EG KOMME...Det blir sommerens happening for sure...hvis me pent ser bort ifra 31.Juli off course ;)

 
At 2:28 PM, Blogger Miriam said...

Det er mye mulig at jeg dukker opp. Og jeg skal prøve å ha så mange "syke øyne med rosa pistol i hånda -blikk" på lager..

Nok til alle.
*snufs-nys-nys-nys* Her snakker vi et serie-nys deluxe!

 
At 1:05 AM, Blogger Malene said...

Så synd at eg er her nede i Kristiansand då..eller eg er faktisk i Oslo då..Jaja, dåkke må ha det super kjekt, noko eg trur dåkke får sidan dåkke to verkar superkule;)


PS: flott at du endeleg fekk opp nye innlegg. Sjekka ut blog`n min i det siste?

 

Post a Comment

<< Home