Katinkas boblerus!

Friday, July 07, 2006

vene, vakre Norah!!!


Say hello to slektens nye stolthet, det fysta oldebarnet! Norah e definitivt den skjønnaste ongen eg har sett, og her smile hu fint te liksom tante katrine ( eg utnevne meg herved som det:)til tross for at hu heilt sikkert tenke for seg sjøl " Må du alltid ta bilde? ikkje forstyrr meg når eg intar grøden min!
For tiå e 6 mnd gamle Norah på sitt fyste norgesbesøg og i går traff eg na for fyste gang! Du e ikkje lenger bare Norah på VGnett sitt fortoalbun, men ein ekta gurglette og goe baby! Egentlig så bor denne lille prinsesså mi i Oman te vanligt, men feriere for tiå bare et steinkast fra paradis, nemmelig Sunde!*kremt* Mammaen te Norah, Tone, som e gift med mitt søskenbarn avstamme fra Sunde, og har nå tatt med seg gullongen hjem på ferie! Til min store glede:) Det e ikkje mange eg kjenne som får meg te å le viss de spytte grøt på meg, men du e jammen meg heilt spesiell Norah:)

1 Comments:

At 1:07 AM, Blogger Malene said...

Åh ja, ungar kan vere herlege. Sjekk ut blog`n min som sagt, så skal du få sjå nokre herlege ansikt der og;)

 

Post a Comment

<< Home