Katinkas boblerus!

Sunday, December 03, 2006

Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker...

Det e løye med det, men i denne søte og hektiske eksamenstid e det alltid tid te alt annet også...
Denne ukå, med tri ekamener på fem dagår burde kanskje bare dreid seg om lesing,men neida...

Her ein dag fant eg og Helene ut at me sko fiksa alle vaktmester-tingå i leiligheten me har utsatt siden me flytta inn...så me hang opp gardinstang ( heilt uten drill ), hang opp bilder ( de blei beie te slutt ) og hang opp gardiner, og reslutatet blei suverent! De bildene e det forresten vår goe vennina Hanne fra Karmøylandet som har malt, e hu ikkje flinke vell? sallan, eg e kanonimpa jaffal...
Som resultat av vaktmesterarbeidet fant eg og helene ut ka me ønske oss te jul: nytt skrujern og ein levande drill ( tolk den som du vil...)

På Onsdag va det pepperkaebakig med cellegruppå, og reslutatet blei Fagerborg kirke med spir, sykt mange "seige" kirke damer og menn og vindu i gelantin! hederlig innsats folkens, og det heila blei faktisk hovedpremien på julemesså på fredag! Som leder for Ingeniør-komiteen med full vetorett kan eg herved erklæra at: Aim very very proud of you all! Lars Eivind: ingen kunne erstatta deg som kreativ assistent
Magnus: Du e knekk-mesteren forevva evva...




kan

8 Comments:

At 11:17 AM, Blogger mrs. marianne said...

jeg og vil bake pepperkaker!!!

 
At 1:51 PM, Blogger Monica said...

Eg føle eg har sett den bloggoverskriften før ein plass...hmmm great Kunst og kreativitets studenter think alike...eller noge sånn...

 
At 4:34 AM, Blogger Miriam said...

Det var et fantastisk kunstverk!

Og det er jammen maleriene til Hanne også :)

 
At 2:42 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

hehe.. takker & bukker. likte gardinene katrine. glede meg te å ta ein tur innom itte nyttår. Då ska d bli revansj i romy, å nye kommentarar av hanne-ord.

eg har forrestn o bakt pepperkaker i dag. eller d vil sei, at eg å johanna har kjevla ut ferdigkjupt deig, steikt, å pynta me melis i alle regnbuens fargar. (d domma va at eg ikkje konne eta di, pga. d hekkans kveitemjøle/hvetemelet, men d va kanskje lika greit, me tanke på mengdene me melis... hadde nok blitt smålubben av ei kaka.) d kjekkaste e jo å pynta. uten tvil!

 
At 7:50 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

monica: syykt, sinnsykt bra...eg hadde ikkje sett på siå dåkkårs ein gang. pibbarkagebaking e ein sikker suksess jaffal:)

hanne:du sko sett kjerkå vår, den va så heftig dekka med melis å snop at me blei alle litt smålubne av å se på na...men fint va det:)
skikkkelig lott jah...

miriam: sallan eg ska jo på date med deg om 30 min, lucky meg:) det e ikkje kver dag eg slurpe i meg thaimat i ditt lystige nærvær...og nå romle magen jah. so long.

 
At 10:23 AM, Blogger Silje Kristensen said...

Eg e mektigt imponerte øve din evne t å oppdatera bloggen så ofte Katrine, og du skrive bra! Eg tenkte og eg sko baga pepperkagar her ein dag, men bestemte meg t slutt for å drøya d t eg kom hjem t goe gamle Stavanger. Ka ti vende du snuten hjem?

 
At 4:58 AM, Blogger Miriam said...

Katrine har starta et nytt og bedre bloggeliv, etter at det hang seg litt opp i oktober. Men oktober er glemt, begravd, gjemt bort, kastet bak en rygg... Her går det så det susar!

 
At 3:20 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

kastet bak eg rygg? oouuh. kossen går d forrestn me studenten? eksamen i mårå? va d d? sorry, men eg klare ikkje fylla me på kati folk har eksamen. d går i surr, å når eg i tillegg har hukommelse så ein gullfisk, så hjelpe ikkje d på. :)

 

Post a Comment

<< Home