Katinkas boblerus!

Tuesday, November 28, 2006

E e ikkje på fornavn med ansatte i billig-butikker...


ja, eg har kanskje ikkje den mest high-tech mobilen for tiå...an verken snakke, måle puls, spele sanger eller har innebygd gps...men an fynke te sitt bruk, og kem vett, kanskje an til og med tåle ein fuktig tur i dass (statestikkene vise at dette lønne seg viss du e Katrine`s mobil.) men trist.... ?!?...

"Katrine eg harshe glømt deg!"
"Eg huske når du va innom med den triste mobilen din!"

- Dette runge stadig ut i stuå når dete reklametid på skjermen

Euronics reklamen is hunting me down! eg bler av både kjente og ukjente kalt "Katrine fra Euronics" t.o.m på skolen har eg fått det kosliga navnet "Euronics Katrine" av kjære kjente og ukjente medelever...

Ja, ok, eg kan innrømma at reklamen treffe med på någen punkt,:
- Katrine e mitt navn (men ikkje "Euronics Katrine")
- Eg skarre
- Eg e fra Stavanger, og snakke derfor ganske så stavangårsk

men eg e nekte å bli sammenligna og stempla på riksdekende tv med:
- En trist mobil
- Stamkunde på Euronic
- På fornavn med ansatte
- En billig-butikk-kjede.......


Det som e et plaster på såret e at Euronics lide nok et salig tap på bekostning av min offentlige uthenging, snakk om å satsa alt på en snever målgruppe i markedsføringa...
" Alle Katrineèr fra Stavanger med en trist mobil"

Det fynka dårlig på meg verfall...de så kjenne meg vett eg sjeldent eller aldri samarbeide med elektroniske duppe-dingser...og holde meg vekke fra elektro-butikken heilt te julegave til Pappa vare måååå kjøpes...og kan det verr så sinnsykt mange av oss potensielle katrine-kunder fra stavanger der ute at Euronics satse årets markedsføringsbudsjett på oss?
tips mottas med takk.
kanskje me kan starta ei støttegruppa...det ska vist hjelpa å snakka ut om ting....

"hei eg hette Katrine, og e ikkje stamkunde på Euronics" - meg
"heeeei Katrine" - resten av Katrinene som skarre

8 Comments:

At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Sånn mobilforbruket ditt e for tida, så kunne man jo nesten tro at du va på fornavn på sånne butikka...

 
At 6:00 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

pass deg gutt...
det kan hende den mest varsomme mobilbruker altså.
pass deg sa eg...det kan lett komma tebake på deg sjøl...what comes around, gous around!

snakkast i kveld du!

 
At 1:47 PM, Blogger Miriam said...

ja... det er så små marginer, Lars Eivind!

 
At 6:16 AM, Anonymous Anonymous said...

he he, ja, je tenker fortsatt på deg når den euronicsreklamen runger i stua! men nå er det Laget og eksamen som gjelder, så da blir det lite tid til tv for tida! Håper det går bra med deg?!

 
At 6:27 AM, Anonymous Anonymous said...

Det hold faktisk på å sje en gang. Ikke at jeg trakk ned telefonen altså, men plomp ned i do liksom. Heldigvis fikk jeg reddet den. Hadde vært kipt å miste telefonen i do etter en uke...

 
At 8:56 AM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

eg syns d e utroligt festligt eg. ser d for meg, kvar gong eg e litt deppa, katrine me mobiltelefonen i håndå, åsså PLJOJPP (så arne brimi ville sagt), der ligge mobilen i do. Å ka ska me jørr nå?? koss i all verden ska me redda denna stakkars mobilen. Hey hey, der e ein knapp her... den funke sikkert. men nei. der drog eg visst i snorå... HAhHAHA

D e bra d fins sånne så kan jørr sånne festlige ting, å i tillegg stå stolt fram me d!! I am proud to know you.

(håpe ikkje denna kommentaren virka frekke, i såfall: sorry borry)

 
At 9:50 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

smartass larsi altså, typisk deg...du har oppdaga liksom hemmeligheten (uten ved erfaring, t.o.m), men eg og oppdaga ka som ikkje bør bli løsningen på "mobiler i klosettet" itte to ganger.

1 bud: ikkje trekk ned!
2 bud: den kommer aldri ut på andre sida
3 bud: det finnes ikkje någe "den andre siå" på et toalett.
4 bud: helst bare unngå å ta med mobilen på do.
5 bud: den finnes ingen mekanisme som fanger opp mobiler i kloakken..
6 bud: oslo vannverk returnere tydeligvis ikkje mobiler...

Eg lærte the hard way på ein måda...(men eg har hørrt at en lære bedre ved prøving og feiling...så fortsatt larsi, pass deg, det kan lett skje deg og...:)

no hard feeling hanne, du e jo bare så skoi`en:)

 
At 4:35 AM, Blogger Miriam said...

Jeg satt så sinnsykt pris på å få være en del av den andre mobil-insidenten. Det må være noe av det mest komiske jeg har vært med på..

 

Post a Comment

<< Home