Katinkas boblerus!

Saturday, November 25, 2006

Nå må eg klaga mi nød...



her har du min skjebnesvangrende lørdag :

Katrine hadde lenge hatt store planer med resten av gjengen, på onsdag bestillte eg billetter te ein heil haug . Øystein fekk den geniale plan at me sko bestilla biletter tiiiidlig,og min o`store plan ve ein skråsikker date med Bonden James!I disse søte eksamens-tider e det på sin plass med litt action...

Fræsk og fin som fy stod eg opp 8 for å lesa te eksamen, sallan det va nesten ny rekord denne høsten, og eg leste bra som det sto itte...i totiå, va både eg og helene temmelig dritt lei! hu ska nemmelig levera eksamensoppgave på torsdag. Så då dansa me litt te ladymarmelade, drakk kakao og pausa litt...det satte sine spor kan du tru....eg begynte å føla meg ein smule kvalm og følte at magen dansa hula hula rundt rompå! usj og æsj...magesmerter e jo ikkje ein vinner når eg hadde ein date med en spesial -agent! så eg sov litt...hmm...men blei ikkje bedre....heiv i meg to piller...og hepp så meinte eg at eg va klar for ein kveld med gjengen!
når eg kom ner te nasjonal skjønte eg at det det va dødt løp og krøyp hjemmøve, mens de andre gjekk på kino! ...etter bane og buss hjem nådde eg endelig sengå og sovna som ein stein, kvalm og fæl! ettter litt søvn, masse spy og litt Melodi Grand Prix junior føle eg meg nå nesten frisk og fin...nå går det bare ein vei, opp og fram! eg har jo ikkje tid te å verr syk i disse eksamens tider...

3 Comments:

At 3:40 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

off å off. d va jammen kjipt at du ikkje konne bli me, katrine. du så fortjente å sjå filmen mest av alle (hørtes d litt voldsomt ut? smiskete?? jaja..) midt i eksamen, å itte å ha lagt ut millioner på millioner på billettar.
men du har vell kanskje lert di leksa? neste gong du ska på date me bondefolk, e d lurt å holda seg vekke frå marmeladen å kakaoen (dårlige kombinasjon d der).

 
At 8:38 AM, Anonymous Anonymous said...

hørtes ut som en lite kul lørdagskveld!

 
At 1:44 PM, Blogger Miriam said...

Hvem er himla Steffen!?

Og det var kjedelige greier at du skulle finne på å bli syk akkurat når det var denne kjekke karen på kinoen som bare sa alle de rette tingene sjarmerte damene drepte skurkene og redda dagen. <-- plutselig glemte jeg alle verdens kommaregler fort gjort!

 

Post a Comment

<< Home