Katinkas boblerus!

Tuesday, August 01, 2006

minner som aldri vil dø...IDYLL!!!!

Dette e ein hyllest til mine vakre venner i Paradiset mitt i Stavanger som har gjort dette te ein fantastisk sommer! Det e folkå som lage vigå...og ikkje vigå som lage folkå...eller någe sånt : / Vigå har verfall ikkje lagt oss, dåkk fatte ka eg meine:)
Det e uansett alltid ein suksess å komma hjem te den gamle gjengen, og hepp så va alt som i gamle dager igjen! Det e så digg at me alltid samles når me e hjemma, enten te festligheter, banka kvarandre opp, forsonings-is hos elisa, skeita på det skeitbård, hoppa i sandynene og plaska på surfebrettet heile dagen eller bare henga rondt for litt kaffeslaberas på ”Bøker og børst” !

Tusen takk for ein super sommer!
Takk for den beste Helgøyturen ever!
Takk for beach og boogie på vigdelstrannå vår!
Takk te Elisa for å alltid ha x antall liter is og goe klemmer på lur!
Takk te Vegar som lærte klønette meg å stupa!
Takk te ekteparet Hersvik for å utfordra meg som toastmaster i et fantastisk Bryllup, og båttur og kveldskos te idylliske Tangane!
Takk te Christen for at du lånte oss Marianne! We miss ju!
Takk te Christina for at du velsigne oss med ditt kreative vesen og morsomme påfunn!"mmm,Aroma"
Takk te Martin for at du stakk innom oss innimellm, du e kul !
Takk te Monica for duggfriske morgensmil og morsomheter når eg trenge det mest!
Takk te Helene den gojentå for at du e den du e og at me har det så lott og løye!
Takk te Trond for den kremkaren du e, og at du passe så godt på my sista når eg ikkje e hjemma! " Goe kål, og bra mann Helene"
Takk te Gunhild, the gangsta, for kvalitetstid samen på skeitbårdet!
Takk te resten av familien Medhaug som offra seg og utvandra te Karmøy for å setta vigå på kartet!
Takk te Jonas for å samla oss alle rondt gassgrillen din te koseligheter!
Takk te mr.Buzz for å vekka konkuranse instinkt og pleisteisjån gleden i oss alle når været blei dårlig innimellom !
Takk te Brian for at du tar deg så godt ut i pastellrosa våtdrakt fra 90 tallet, og alltid får oss te å le når salmekomponisten komme fram i deg!
Takk te Kenneth sykkelån og Ballerinakjeks på det helsikkes taket! ( kan du tilgi klørne mine?)
Takk te Stian for frynsegoder på Shellen og goe smil, latter og sang!
Takk te Miriam for ditt sprudlende nærvær, og goe samtaler på kjøkkenbenken sene sommerkvelder!
Takk te Knyrd for festlige kvelder, og kubb-kamper i hagen!
Takk te alle andre som føle seg utelatt og glemt for at de tilgir meg...
Takk te ongane i Havglimt bhg. som ikkje banka meg opp når eg blei litt vell ivrig i legobygging!
Takk te rompå min som fekk følelsen tebake igjen etter 3 uker! (sammenheng med legobygging)
Takk te Kong Neptun som unna meg en stk. ussel makrell på ein heil dag med makrellfiske!
Takk te importør av maiskolber på boks som redda søndagsmiddagen te 9 sultne fiskere!
Takk te BP som ga heile gjengen ein gratis dag i Kongeparken ( + spy grønne toalettvesker:)!
Takk te Jordbærkongen Joa for at han har den buå langs veien som tilfredsstille alle sommerlige behov!
Takk te stamkafeen VÅR "Bøker og Børst" for at de har tepper og skjeva med brunost! Takk te aftersun og myggmiddel som har redda mange sommernetter!


Takk te han der opp for at strålande sommervær all the way, og diggbart lite vestlandsregn!
Takk te alle andre som føle seg utelatt og glemt for at de tilgir meg...:)

I mårå har det seg sånn at eg fyke tebake te Oslo igjen. 16august bler eg fysteklasssing på BI, men fyst e det litt ferie og Arena som står for tur! So long my dear friends back home, ai miss ju, men husk det at "Motell Katyò" på Up town Majorstua e åpnet tventyfourseven for dåkkår alle! Peace! love ju!

(Nå har eg jammen meg rista av med alle Oscars-diva nykker og værrt i det sentimentala hjørna for ei stonn....puh dette tar på!)

5 Comments:

At 2:04 PM, Blogger Elisa said...

Sakki!! Eg savne deg allerede.. Koffar sko de skifta på d poeng systemet akkurat når eg hadde bestemt meg for oslo..? Tusen takk for at du e så sykt løyen og heilt sjefs. Og ein spes takk for at du e min personlige helgøyinnkjøpssjef!! digge deg, Katy-o. Take care og finn fram ultra siddisen i deg, sånn at du satte vigå på kartet for alle østlendingene!

 
At 4:22 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Siddis e mellomnavnet mitt, og ingen skaRRe på eRRen som meg:) Eg vil alltid savna vigåperlå mi der ute i havgapet..."o vestlang vestland når eg ser deg slik"... Men du vett det elisa, eg må bo litt vekke for å veda ka eg savne sånn:) eg vil alltid komma hjem te na mor å få komla med dott i! aiai captain, nå kjøre katrine ud i den store verden....to be continued!

ps.du komme jo på besøg vett eg vell...å inspisere kossen eg har det i tigerstaden!

 
At 9:50 AM, Blogger Monica said...

Eg komme susane titt og ofte, men først må eg gjør ferdig min gjerning som Amigo-babe og servere pylsa me dott i te alle og enhver...håpe både grillen og soft-IS (spytt i isen te alle nordmenn så seie soft-ICE) maskinen bryte sammen på ein og samme dag...det hadde vært kult det...

 
At 1:56 PM, Blogger Miriam said...

ah... takk til deg, for at du er så fantastisk hærlig!

Skulle jo vøri på Helgøy, siden det var den kuleste turen ever. Men kan ikke få med seg alt her i verden. Jeg er definitivt med en annen gang, for helgøy gir fred i sinn.

Vi snakkes. Har du forresten reist til Oslo for godt (med unntak av Arena)?

 
At 1:14 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

nå e katrinen back in stavanger for to dager før aim going to the big city life in oslo!

men nå stupe eg i seng....arena e tøft, katrine e trøtt, nasen e rød og alle e fornøyde:)

go natt!

 

Post a Comment

<< Home