Katinkas boblerus!

Sunday, September 10, 2006

Innflyttningsfest i Peach Palace!

På lørdag va det fæst og glede i peach palace! (ja me har vist døpt den eksotiske bygården vår det, fordi an ligne på ein sånn snaddergoe snopefresken:)

Meg, Helene, Andrea og Åge den hardbalne, som e de som bor i dette herlige kollektiv i ullevålsvn 113c innviterte til storslått innflyttningsfest! ja nå har me jo vaska trusene te kvarandre ei så goe stonn at det va på høy tid med ein "høytidelig" innvielse av kåken vår! kjente og kjære fra fjern og nær strømma på, bollene gjekk ner på høykant og stemingen va på topp...ittekvert strømma og ein heil del ukjente (men for all del kjære:) på! ikea-klippan-sofaene burde produseras i familieutgave, for me rondt 35 gjester fynke det dårlig med 2 stk s-setere....men sjøl om det va trangt om saligheten, så va det absolutt intimt og koselig!
Me holdt heldigvis de verste vennene Jan Erik hadde dartt med seg i sjakk med husets Snabelsaft...fjo, MF-folk e den vanskelige sorten,de spiste jo boller som afrikabarn... nok ein gang redda snabelen oss...ehm...men det e jo selvsagt någen som ikkje klare å styra seg når saftemixturen vår komme på bordet!
Sjekk f.eks. ut mr.Lars i bildet te venstre her så ser dåkk kossen det kan gå ...han forsynte seg grovt av herlighetene, men egentlig så va lars et dårlig eksempel som snabelsaftkosekvens.Lars ser egentlig stort sett kronisk sånn ud som på dette bildet, verfall på alle bildene våre:)
Lars: E du fornøyd nå? nå e du og foreviga med komentar og lekkert bilde på bloggen min! eg vil nødig skapa indre strid og sjalusi mellom deg og Øystein på kammerset:)...hmmm...det lokte forresten sinnsykt Storo Rangers av putene mine...

Summa sumarum (som ein eller aen løgnas ville sagt,tog du an miriam?) så va det ein ganske så vellykka kveld! me kosa oss ein heile haug og det va supert at så mange tok turen!
Og eg takke og bukke litt ekstra te de som kom med inflyttningsgave...någe så romantisk, det hadde eg aldeles ikkje forventa...men joda me fekk husfred (det e ein plante, symbolsk?), en sinnnsykt fet gris me kan henga på dørå, survival kit, klinex med bilar på og sist men ikkje minst konfekt!
Storfornøyd:) Me jentene i Peach-palace e ikkje vankelige å sjarmera når någen komme med sjokkis i boks:)takk takk!

1 Comments:

At 6:34 AM, Blogger Miriam said...

Eg tog an.

Men ah!
Hva med den fantastiske spilledåsen... Eg sitt attende, såra og vonbroten.

 

Post a Comment

<< Home