Katinkas boblerus!

Tuesday, September 05, 2006

Ny i Byen Rapport:)















Sånn cirka heilt objektivt då så må eg herved sei at
NY i Byen 2006 va ein braksuksess!!!
På Tirsdag kveld va me vell strengt oss i hovedkomiteen en smule nervøsne...(vell vell, eg , miriam ig Andrea kjente verfall på pulsen at den o`store dagen nærma seg...mens andre, Lars Eivind ja, på ein måda e født heilt uten snev nervøse personlighetstrekk!)
Når den hektiske dagen endelig kom følte den hardbalne hovedkomiteen at kanskje ikkje alt va i boks…med 70 solgte billetter og en feit ubetalt regning på D`Sound og Chateu Neuf og 300 burgere lå skepsisen i lufta…men ”ditta odnee seg!…”…og det gjorde det jo!

Når klokkå nærma seg 18.00 låg det heller scwidd burger, fryd og glede i loftå utfor MF! Grillfesten va i gang, og ein heil haug lystige menneske hadde fonne veien te vårt arrangement denne Onsdagen! Fjo…folk kosa seg og de frivillige jobba på spreng!
På bildet her, i kledelig rosa, ser dåkk en stykk frivillig som jobbe på spreng. Dette e den barske vakten Øystein, spesial innleid sammen med resten av storo rangers for kvelden! Samen med resten av de frivillige letta dåkk trykket for komiteen betraktelig!

Takk takk:) og tusen takk te alle dåkk super duper hjelpere! we luv ju, og dåkk fortjente mye mer en ein gratis burger og ei smekker lags t-skjorta verfall....3x hurra og heder & ære te alle frivillige:)




Her på dette bildet ser dåkk Artistansvarlige og super-duper-backstagecrew Katrine og Miriam!

Jepp me hadde ansvar for D`sounds krav i foran og under konsert (...som bla.inkl.70%sjokolade, kyllingsalat, lettmelk, te, en asse med øl, honning...og sånn fortsatte det... :)
Til tross for litt sære vaner i matveien, så ska det seias at D`sound e sannelig det hyggeligste bandet eg har verrt Produksjonssjef for:)...ok, så e ikkje den listå og konkuransen så hard, men de va blide og fornøyde uansett kor forsinka og forvirra med va...og Simone smilte fortsatt når eg låste na ute fra backstage...ehm..kremt:)

Og legg litt ekstra merke te walkie-talkie og headsett eg blei utstyrt med for kvelden...Plutselig så sa eg i all min stress ja til å verr Katrine den Produksjonsansvarlig for kvelden...Yikes!!!...til tross for litt oppstartsvansker så takla eg Sambandet på Chateu Neuf ganske nokså bra ittekvert:)om ikkje aent så såg eg verfall sinnsykt viktige ud der eg sprang rondt superstressa med nøkler og headsett:)

Ja ok, en liten smule slitne har me lov å se ut sånn ca ved midnatt etter et slikt velykka arrangement:)...og ekstasen og storfornøyde smil låg ikkje så langt inne...verfall ikkje hos miriam-den skjønne:)
Ei uka ittepå sveve me ennå på ei sky...Knallkjekt folkens!
Ditta må gjentas trur eg:)

Ps.Slutten på "70 stk forhåndsolgte billetter eventyret" e ganske så idyllisk,
det kom rondt 350 stykk:)

3 Comments:

At 12:07 AM, Blogger Miriam said...

Jeg er ikke vanskelig å lese, for å si det sånn. I mange tilfeller en aldeles strålende egenskap å ha...

Yeai, for at Ny i byen gikk bra.
Og Yeai for at du var tidenes produksjonssjef.
og yeai for at vi nå kan tenke på andre ting, som for eksempel skole. Eller nyeai. Det fryden er skrekkblandet.

 
At 12:07 AM, Blogger Miriam said...

Feite makkaroni. DEN fryden, jeg mener DEN fryden.

 
At 8:59 AM, Blogger Monica said...

Føle eg gikk på ein smell når eg på mandag den 28, sa ja te å jobbe onsdag den 30...Shame on me, men tenke det bare va mitt tap...komme plutselig ein tur over fjellheimen og besøke...:)

 

Post a Comment

<< Home