Katinkas boblerus!

Thursday, September 07, 2006

Newsflash, newsflash...

Det e sørgelig trist, men sant, -Katrine sin mobil, den goe og hittil trofaste samsungen min har forsvonne...
Ja og de i min omgangskrets som e vant med at mobilen min forsvinne himle nok med øynene og seie an dukke opp igjen..Sånn statistisk sett så miste eg an jo tri ganger te dagen, og an dukke alltid opp igjen...men nå e an Gone! Lost! Verschwunden....

Og tebake står Katrine den utilgjengelige og føle seg mer handikappa enn eg har gjort på lenge!
Nei, sannelig sier jeg at mobil e eg herved avhengig av, og eg minnes minn Samsung og sørger! Du vett ikkje ka du har før du har mista det har eg hørt...og eg vett verfall ka eg ikkje har...

så altså....ring Andrea eller Helene viss dåkk vil meg någe:)

4 Comments:

At 6:04 AM, Blogger Miriam said...

Det er jo krise!

Jeg fatter ikke hvor den tok veien. Den leiligheten oppå der er jo ikke så diger at den ikke burde blitt funnet. Mystisk altså.

 
At 2:48 PM, Blogger Snuppa said...

Off då så dumt. Mobilen e god og ha. Ska befor den og håbe at den har det bra:)hihi!!

Håper du finner deg!!
Klem fra Suddrå.

 
At 3:37 AM, Anonymous Anonymous said...

de jentene ,. er de fine ?

 
At 6:03 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Snuppå mi: eg trenge nok mer forbønn for min distrehet, enn moilen min...Den ligge i ro og mak ein plass og nyte et stille og rolig liv...arrg...det e det som irritere mest, an ligge bare ein plass og seie ikkje et ord vettu:)

Anonym:
Hmmm...skeptisk til anonyme personer som spør meg ut om samboerene mine, men ja de e schwing du kjære vigå-gutt:)
men pass deg..me har ei vakt skilpadda, og hu hette åge!!!
så ikkje lusk omkring...Åge vett kor du bor og hu bruke gjerna sine skjulte ninja-turtles krefter om nødvendig!

 

Post a Comment

<< Home