Katinkas boblerus!

Monday, October 02, 2006

Eg vil ut å reisa...



Ok..Dette e et skrik om någen goe grunner te å ikkje bruka lånekassens edle gaver på reising...Eg e i faresonene for å haika meg vekk fra dette høstregnet..Eg kjenne på kroppen at eg e ei sommer-jenta...ja ei solstråla e eg jo:)men erg e absolutt ingen norsk.
-vinter-person...lenge leve somar-natta! Ok, det e digg med vinter de få dagene, det e sol, skiføre og du e på påske tur, men utenom disse aprildagene har eg ikkje i skrivende stund så møye te overs for vinternorge...Det er liksom 3 måneder før og etter de få fine dagene som e fullt av regn, regntøy, konstant fuktige sokker, rennende mascara, vått sykkelsete, bilsprut, T-banekaos, slaps, is og nysnø omkverandre...Eg har begynt å grua meg te alt dette allerede, og me e bare i begynnelsen av oktober. What to do? How to Survive? ....sommeren e liksom bare laaaaaaangt der framme, og eg e desperat etter litt sol og varme!

Eg vil se en palme, eg vil ha sand overalt, eg vil gå i shorts heile dagen, eg vil bada whenever, eg vil spisa sånn Gay-is i Australia,eg vil bli brun, eg vil gå i kjole og se på stjernen ei tropenatt...sukk..alt dette e vell så fjernt eg kan komma fra studentlivet i regnfulle oslo! Kan någen fiksa strannå i thailand for meg? helst vil eg ha de to sjokolade-ungane å leka med der og

mvh. katrine den kravstore:)
ps. eg må bare unnskylda det rara oppsettet...i kveld samarbeida ikkje eg og mr. PC heilt...arrg...men det va halva poenget med bloggen...bilddene seie mer enn tusen ord, eller någe spnt

2 Comments:

At 2:36 PM, Blogger Monica said...

Eg smakte vel strengt tatt aldri den golden gaytime isen, men makan til moro ska du leite lenge etter.Eg savne den turen asså, så brun (les solbrent9 komme eg aldri te å bli igjen...sukk

 
At 4:27 PM, Blogger mrs. marianne said...

kom kom kom til meg:)

 

Post a Comment

<< Home