Katinkas boblerus!

Sunday, October 01, 2006

Helgå som gjekk...og helene har forlatt meg...


Ja der va helgå over...
Og det har vert ei festlig og innholdsrik helg
Fredag: Krik it is...meg og Ragnhild har slått et slag for hybelkveld så itte ein hard kamp i Innebandy for "BI-laget" bar det ut på kvelds og Kos hos Erlend og Marius! Det va ein fryd fyllt av ligretto og BuZZ! Kvelden toppa seg når me fekk kjøra bobblå te Øyvind hjem
Lørdag: Helene og Monica, schnuppene mine fra stavanger, velsigna helgå si med sitt nærvær og lørdag va det derfor kvalitetstid med jentene som stod på programmet! dagen starta med shopping i Bogstad i pøsregnet...det tok ikkje lang tid før me va lei, og då bar det hjem for hybelkos hos miriam, middagskalas ho meg og koseligheter ut i nattetimene! takk for ein supa dupa lørdag:)
Søndag: Nå har helene forlatt peach palace! Hu har dumpa meg og Åge te (..og andrea då:)...fordel for kjøttkakene te na mor...hu har emigrert te Ålesund på høstferie! ja, for helene går på ein himla skole som vett å unna de flittige studentene seg ein høstferie...sukk...eg trenge høstferie, what to do?
jaja, eg har jo Åge den harbalne eg kan klamra meg te...men eg e skeptisk te å smøra Åge inn med ansiktsmaska...
Ellers så har søndagen bestått av trening, matte og fårikål kalas hos miriam! knallbra! Dagen blei avslutta med Storsalen, og ittepå møtte Næringslivs-toppene Ragnhild og Katrine andre interressante mennesker på Rica hotell...

3 Comments:

At 8:50 AM, Anonymous Anonymous said...

aa, ligretto og buzz, gleder meg til jul:):)
klem marianne

 
At 9:41 AM, Anonymous Anonymous said...

ja d va ei bra helg:) kommer tilbake til neste helg vettu..da blir d liv i liren igjen!! hils åge...og andrea åsså seff;)

 
At 11:57 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Marianne: oh jul med DIN glede, eg glede meg te du kjem:) telle dagene...

Helene: Ja nå e det bare meg og Åge all the way...og me har ikkje gjort någe kult ennå altså, heilt sant...:)heile byen har lagt seg dø uten deg...og så regne det jo någe heilt sykt...

 

Post a Comment

<< Home