Katinkas boblerus!

Tuesday, September 12, 2006

Innflyttningsgaven over alle innflyttningsgaver!

Vår kjære Miriam sin Innflyttningsgave fortjene ein heilt egen blogg-post! Det var unik, perfekt og spesiell! ...og det e tri ting på ein gang det! Tusen takk Miriam!

1. For det fysta fekk me duftlys i lange baner...fra nå av ska det dufta så sinnsykt duftlys hos oss, 24-7, me komme te å gå konstant rondt i en herlig duftlys-rus:) og tenk så romantisk det blir når me tenna alle disse duftlyså mens me minnes Miriam litt lenger nere i gatå...sukk...

2. For det andra fekk me ein vase..og dette e ikkje en hvilke som helst vase fra kremmerhuset, men ein turkis- kremmerhus vase som matcha stuå perfect! satt så ei kula:)

3. Nå komme toppen av kransakakå...eller rosinå i pylså...(om du syns det hørres fristanes ud..). Siste, men ikkje minst, så fekk me ei Speledåsa! Jepp ei vaskeekta tini-mini-speledåsa som spele de vakraste tonene du kan tenka deg...
Speledåsa har eg alltid ønskt meg heilt siden eg va sååååå liten, det e liksom någe litt magisk med ei speledåsa...Eg e i lykke land:)
Og denne speledåså her e litt ekstra magisk, med ein gang me sveive og dei vakre tonene strømme på e det som om verden stoppe opp i peach palace! Idyllen herske! Nabokatten holde seg p avstand! toneterapi i en stressa hverdag! Harmoni! Flower Power! me sveve på ei speledåse-sky....Krig og Fred og sånn...

E me tilgitt nå? Fortsatt vonbroten? Du ska få spela på dåså anytime...

5 Comments:

At 3:24 PM, Blogger Miriam said...

Dere er SÅ tilgitt! ;)

 
At 8:01 AM, Blogger Monica said...

Pylsa me rosin...fins det ein smily som illustrere et ansikt forvrengt i direkte fysisk smerte bare ved tanken på rosin i pølse???? :&${# kanskje? I så fall e det det eg ville brukt...Fristanes, i don't think so!!

 
At 2:44 AM, Blogger Miriam said...

men spilledåsen den er fristende, tenker jeg! :)

 
At 7:18 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Speledåsa og pylsa med rosin e liksom verdens to motpoler..Det e med motvilje eg bruke de i same setning.
Speldåså kan sees på som en gave te menneskeheten. Pylser med rosiner må verr hoved-hoved-roten til ondt ...

 
At 5:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Hey snuppa! Er så glad i denne boggen din asså, den varmen meg i sjela! ;) Høres ut til at det går bra med deg der i øten, TROSS høstværet som har inntatt oss og kan vekke fram savnet etter palmer og små sandkorn ja.. Men det er bare å omringe seg med lys og varme, varme jakker og gode venner, så fikser vi detta! =) Her jobbes det jevnt og trutt, og det er nok å ta tak i! tror nesten jeg får sende en mail el no, kanskje ingen vits i å kringkaste prvatlivet MITT på denne sida;) snakkes a du. *klemmer*

 

Post a Comment

<< Home