Katinkas boblerus!

Wednesday, September 13, 2006

Blond, Blondiere. Blondiest...Nå ska det motbevisas!


Ja av og te, sånn egentlig ganske ofta, så ler Andrea og Helene av meg...og nei de ler ikkje med meg...De ler av meg...men eg e ikkje bitter eller någe, eg vil bare påpeka at de to ler av någe som egentlig bare e ein illusjon, næmmelig Blondien i meg. Its all in their mind... Grunnen til denne troen på at eg e "blondie" e kanskje at de to speaks så invikla Ålesundsk innimellom (og så himmla fort...) at en hver, uansett hårfarge, kan bli en smule forvirra...og opptre på grenså te litt smådum... Sakens kjerne e herved at når blondien i meg trer fram så e det bare at verden der utenfor boblerusen min misforstår...

Ok, sånn av og te innimellom så ska eg innrømma at platinaen i meg kan ta overhånd og komma med syyyykt lite gjennomtenkte og intelektuelle kan strofer! Men dette e bare i små promelle øyeblikk når resten av med f.eks.et litt mer avansert stykke intelektuelt tankearbeid. Dette kan nok henda enhver tenke eg...sjøl om eg farge håret så tror eg neppe at forvirringen min forsvinne...ehm..konklusjonen og dagens lille lekse: Eg e ikkje forvirra fordi eg e blond!!! Viss eg i små øyeblikk kan virka litt blond så ligge mer

Dagens gåte: Sjekk ut disse 5 hotte blondiene på dette bildet, og finn 1 feil!

Dette e utdraget fra en av mine kjære blonde medsøstre. Me må stå samen for verden går imot oss. Stakkars uskyldige blondie... Les og ler: Viss du e Vindumontør så for all del hold rede på kem som har betalt...det e nemmelig sykt irriterande med purring uten grunn.

"Kjære dagbok,I fjor byttet jeg ut alle vinduene mine med dyre tre-glass-lavenergi-vinduer.Denne uken ringte en mann fra firmaet som installerte vinduene. Han påpekte atde hadde gjort jobben for et helt år siden, men enda ikke fått betalt.Ok, bare fordi jeg er blond, betyr ikke det at jeg automatisk er dum... Så jegfortalte for denne fyren hva hans snakkesalige selger sa for et år siden, nemligat etter et år så har disse vinduene betalt seg selv.Og; hallo!!!!!! det har gått et år nå!!!!Det ble helt stille i den andre enden, så jeg la på.Han ringte ikke opp igjen. Han følte seg nok dum!"

4 Comments:

At 2:39 AM, Blogger Miriam said...

Haha, som jeg lo av den historien. Og haha som jeg ler MED deg, for du er ofte morsom mev vitende vilje.

 
At 2:33 PM, Blogger Monica said...

Eg tror eg ser feilen...Oj eg tog an sjøl om eg e blond...stor klapp på min skulder...Lenge leve blondinen i oss alle.

 
At 3:04 PM, Blogger sorgenfrigate said...

halloen!
kjekt å se du har blogg!
stemme det at eg tok det bildet? det va hvertfall et kjekt bryllup! ser du kose deg i oshlo:) det e bra!!

bless bless!

 
At 1:38 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

10 poeng te miriam for at hu tog an:) du får og herved bonuspoeng for å le med og ikkje av meg:)

klapps ...nei klapp te monica!

livi:eg tror ikkje eg har fått bildår av deg,hmmm, men det e jo mye mulig at de smekkre jentene e foreviga fra mange hold:)
koselig kommetar:)

 

Post a Comment

<< Home