Katinkas boblerus!

Sunday, September 24, 2006

Det går fort i Scwingen!

Katrines hektiske hverdag når stadig nye høyder…De siste ukene har det skjedd så møye på alle fronter, og her komme ein liten oppsummmering…Det går fort i scwingen for tiå, og man har knapt tid til ting man har gjort…puh…men av og te e det godt å bare sleppa alt og ha ein daffe-dag…dagen i dag e ein sånn herlig slakke søndag her hos jentene i ullevålsveien med joggebokså på, dårlig søndagsmatine` på TV3, kakao, seige saltstenger fra i går og treningå blei lett droppa siden me e støle og stive fra topp te tå itte helgås utskeielser! Ja det har vert nok ei velykka helg, og me lade opp te nok ei fullbookka uga, men hektisk hverdag e god hverdagJ Livet e genrellt ein 5 pluss for tiå

Ting eg har gjort i det sista
- 15 – 17 september va me KRIK-tur te Rjukan og idylliske Bondalen! Her va me ein gjen på 55 creme-del-a-creme av norsk krikè ungdom! Me besteig Gaustadtoppen 1881 m over havet og blei sykt skoffa på toppen når den 1/6 delen av Norge me skulle kunne beskuet var skoddelagt…men ellers va det ein finfine tur med mye sosialt og kos!
- Endelig kjupt ny sykkelJ den e gul, kul og matche min personlighet på kryss og tvers! Takk te IF-forsikring som til tross for en egenandel på 2000 meinte den stjålne Intruderen va verdt 4567kr…
- Denne helgå har eg vert Telttur i Nordmarkå med Herr Nilson, Øystein, Helene, Berte og Ingvild! Dette va ein nok ein kremtur med stjerneklar idyll, bål te langt på natt og støle romper dagen der på! Takkk fro ein fine tur fokens!
- På Lørdag va det Innflyttningsfæstligeheter hos Øyvind og Jørgen i den nye Penthouse-kåken! Det va ein fantastisk leilighet med fantastiske folk og nok ein fantastisk kveld! Der komme me lett på besøk igjen!
- Eg har vert akuratt ein mandag for mye på jobb på Nordstrand barneskole…og eg kjenne på kropp og sjel at Tilsysnvakt verken e min livsoppgave, nådegave eller personlige kall…( Punkt 1. Ting som strider i mot min natur)


Ting eg ikkje har gjort som eg burde gjort…
- Meldt den forsvunne mobil te polizeien, få fingen du, og få ein heile haug igjen på forsikringen sånn at eg kan føla med tilgjengelige igjen…
- Hoppt i strikk. Eg va der, såg på de andre, skreik og fant fort ut at eg aldeles ikkje hadde planer om å hoppa med håve fyst ner i ei steinrøys…97 m fritt fall før ein STRIKK ska redda skinnet mitt? Neppe…kall meg gjerne pysete…men kem vett kanskje neste gang eg e på Rjukan så har min sunne fornuft tatt andre venninger…nja skeptisk…(Punkt 2. Ting som strider i mot min natur:Strikkhopp )
- Eg har absolutt ikkje fått mine 40 daglige klemmer de siste dagene…
- Eg har fremkalt 250 bilder…og nå føle eg at de må limas inn i album…ennå ein byrde.Eg har ikkje gjort så møye Bedriftsøkonomi fordi eg lime bilder i album…

1 Comments:

At 5:29 AM, Blogger Monica said...

Eg trodde det va 14 klemmer, og jammen e eg underprioritert nok. Men hvis det e 40 så tror eg jammen eg må få rompå i gir.Få meg litt flerre venner. Me får hamstra opp i helgå, eller begynne på folkehøyskole igjen

 

Post a Comment

<< Home