Katinkas boblerus!

Sunday, October 08, 2006

Helga for hollogans: Fest hos Storo-Rangers og ÅFK-kamp....

Lurdag va det tid for kalas...og når det e Storo-Rangers som innvitere å blir det jo lett liv og glede i leiren! Det mangla ikkje på anledninger denne kvelden; Innflyttnigsfest-etter-2-år / Landskamp / fering av livet og sist men ikkje minst feira me Lars som har bursdag disse dager! Hurra for Lars!

Alt va med andre ord duka for fest...Kvelden kan oppsummeras slik:

- De norske vikingene led et Saligt tap mot de greske gudene..Dette satte kanskje en liten demper, men me hadde raskt fortrengt den bitre sanhet...

- Guttane imponerte stort med hjemmebakte kaker, boller og kringler...wow...og blei raskt rift om sjokoladebollene...de va snaddergoe:)

- Lars fekk spesiallagd sjokkiskaga fra oss jentene...Det va ein borg med tårn, baseballbane, grønt kokos-gras og masse kjekke seige-lars-menn! På bildet ser du Andrea fortære det eine tårnet. og va den og snaddergoe? og jess...

- Ut i nattetimene tok DJ Odsi ( alias. mr Øystein ) steminingen i egne hender...Det betyr bass, heftige rytmer og dans oppå bordet ut i nattetimene...Dette va ikkje kvelden for husfred, men for hoftevrikk og hula-hula hele natta!

Søndag:
Søndag betyr helliog-forballdag hjemma hos oss ... En gang Stormen-hooligan betyr alltid , og denne dagen va det Ålesund-Strømsgodset kamp i Drammen som stod for tur....når det gjelde fotballen e det Stormen for alle penga, og trust me, Ålesund supportere e ikkje som andre supportere...
Du kan kansje ta Jentene ut fra Ålesund og ÅFK, men du kan ikkje ta Ålesund/ÅFK ut av jentene! De e overgitt og farlige viss Ålesund tape....
Så eg krysse fingrene for Ålesund, stemningå hjemma de neste 5 dagene står og falle på resultatet...

11 Comments:

At 3:09 AM, Blogger Miriam said...

Jeg kan komme bort for å sprite opp stemninga, hvis de søte små stormene ikke er til å snakke med etter tapet i går..

Men kanskje ikke med det første... Eksamen først, gledespreder så!

 
At 5:04 AM, Blogger Monica said...

Kossen det heile ska gå når Aafk og Viking ska spille mot kverandre i Tippeligaen kan jo bli interessant. Så lenge du ikkje vende om men holde fast på siddisen og Viking-supporteren i deg. Ikkje la deg knekka og Don't go aafk on me.

 
At 5:49 AM, Anonymous Anonymous said...

nå må du oppdatere bloggen din snart:)

 
At 5:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh.. det var godt det kom fra en anonym. For jeg har tenkt tanken, men ikke tørt å si ifra...

 
At 12:51 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

ein måne si sist du oppdaterte nå katrine. eg henge meg på bob kåre å anonymous.

 
At 3:25 PM, Anonymous Anonymous said...

ja nå må du oppdatere bloggen din jente!!! trenger litt katinkanews nå!

 
At 1:38 PM, Blogger Jentene på den andra siå said...

wuaaaah...kem e disse anonyme som iss hunting me down...
eg kjenne presset,frykten tar meg og oppdateringer e på vei:)

heia viking!

 
At 7:57 AM, Anonymous Anonymous said...

ja heia viking!!!

 
At 8:31 AM, Blogger Malene said...

Kjekt å lese kva som skjer i livet dykkar, for eg får jo ikkje alt frå Helen sin vinkel og absulott ingenting frå Andrea. Ska ho ikkje skaffe seg blog ho eller?

Men du kva heiter ho jenta på høgre sida på det biletet der dykk har fine kjolar. Eg tur nemleg eg kjenner ho på eit vis. Ho andre blonde har eg i alle fall sett før.

Hels kjende=)

 
At 10:28 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

heisann audien!
hu i fine kjole e så heldig at hu hette kathrine, hu e fra sunmøre ein plass...og hu andra blonda hette ragnhild og e fra molde. så vett du det:)
ellers så står det te liv med andrea, men eg tror neppe hu skaffe seg blogg med det fysta:) hu e ketisk opptatt med utplassering og magnus:)
trives du i stavnanger då?

 
At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Takk for interessant informasjon

 

Post a Comment

<< Home