Katinkas boblerus!

Thursday, November 23, 2006

GRALLA MED DAGEN TE HU MOR!

hipp hipp hurra
hu mor har borsdag i dag, og her komme ein hymne fra meg te deg:

Nå begynne du å dra på årå gitt
men det kan me jo ikkje se på legemet ditt
Du e så frisk og flott
og oppføre deg jo heil rått
Selv om rompå e blitt brei
e det ingen som e så goe og grei
Eg e så gla for at du e orå mi,
lucky meg som e datterå di!

Gralla med den o`store dagen,
hadde eg vert hjemma sko eg bakt e store sjokkiskaga!
Nå lure sikkert alle på kossen hu mor ser ut,
to be continued...i mellomtiå kan alle sei gralla med dagen:)

5 Comments:

At 8:51 AM, Blogger Miriam said...

Gratulerer med dagen, Randi!

 
At 1:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Hipp hurra for mammaen til katrine:) Gratulerer med dagen:)

 
At 1:49 PM, Blogger Monica said...

Eg hive meg på hilsningen og sie Grattis med dagen...Kan eg låna den hymnå de du...mamma har nemlig bursdag på mandag...Tror hu hadde likt an

 
At 3:46 PM, Blogger Snuppa said...

Hipp Hurra!!
Gratulere med dagen Randi!!
Ja du e heldige Katrine,mammsen din e super duper.

Klem Helene

 
At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

gralla

 

Post a Comment

<< Home