Katinkas boblerus!

Saturday, November 18, 2006

Tvangsblogging...

jauda, etter ytre press fra bob kåre og andre anonyme kilder der ute har eg vell intet valg enn å oppdatere verden på min hektiske kvardag! joda, her står det te liv kan dåkk tru...

Navn: Fortsatt Katrine

Ukens nye kallenavn: Kattavill

Alder: 22 gyldne år ,6 magiske måneder og någen dager..

sivilstatus : "Har du hørrt historien om de tre små fisk, de levde sine fiskedager i en fiskehandlers disk, og de svømt eog de svømte og de svømte rundt for deres mor hadde sagt at svømming var sunt...Dette e statusen her i peach palace, tolk det som du vil:) en stykk fisk har jo magnus spist, så hu ser me ikkje så møye, men ellers e den overordna husregelen følgende " det er mange gullfisker i bollen, men me vil helst ha ein gla laks! " ( sant miriam ?)

Jobb: ny jobb, nye utfordringer, konfirmanter e ein egen rase, det e sikkert og vist ( eller snickers og tvist om du vil...), men ellers e jobben som ungdomsarbeidet på oslo beste østkant sinnsykt gøy! Denne ukå har meg og miriam jobba ein del, og det har gått ut på: me plukka vilt fra ikea katalog til klubben, me drakk kaffe, spiste taco, spelte ligretto og bygde tårn med spagetti og marshmellows... ganske så kurratnt:)

Ukens spørsmål: Trenge denn gutten en klipp? hmmm...skeptisk. Eg e herved for mye hår på håve, og stride derfor med om eg ska gje itte for yttre press og terrorisering å klippa johannes. mulig utfall viss eg ikkje klippe han e vist at morå avvise gutten når han komme hjem på juleferie...kan dette stemma? blir mødre skremt av litt hockeysveis?

Mobil: nå e eg opp i å ha trekt to stykk mobiler ned i do på tre uker...spørsmålet eg stride med for tiå e derfor: tørr eg kjøpa ipod? finnes det mobiler som e så store at de ikkje kan trekkas ned i do?og som e å oppdriva i 2006?

Ukens cd: Eg kjupte den nye cden te Bjørn Eidsvåg te 139 kroner på Posten. Utenom at eg stod himla 22 minutt i kø på posten og mista T-banen så va det en salig bra investering! nå synge me og tralle"koffor, koffor, drikke eg ikkje merr av deg?"....heile dagene her i huset. '

Skole: eksamen nærme seg med stormskrit, stresset herje desverre ikkje slik det bør når eg har 4 eksamener om tre uker ... hmmm, kan någen stressa meg litt?

Krik og båltur:sist lørdagskvelden ble tilbrakt i nordmarka med bål, munnspill, pinnebrød alla meg, vaffler laga på bål-vaffeljern og ein uvurderlig gjeng med krikere! knall koselig! ellers så knalle me videre på innebandyen kver onsdag og fredag, ein for alle og alle mot en, right ragnhild?

Ukens kinodate: Oss babes fra peach palace og Storo rangers såg departed.så mye blod, Action, sjappe replikker, blod og vinningskriminelle Hollywood stjerner har eg ikkje sett i samme film på lange tider...nevnte eg blod? konklusjon: joda, den va jo underholdanes, og Leo og mr.Damon va kjekke til tross for at de stort sett var klint inn i blod og gøsh...

Ukens stolthet: Den søte engelen te venstre på bildet e min kjære bror! han glimmte nemmelig te i disse dager som nisse og engel i "Reisen til Julestjernen" på Rogaland teater. Du e yndlingsskuespilleren min og den store helten i Stavangewood Steinar!
Til slutt: Takk for koselige innlegg fra alle og ein kver! det e tydeligvis någen som kjenne meg godt der ute....de vett kor himla nysjerrige eg bler når anonyme kommentere...hmrf....Nå eg at de anonykme fremstår som identifiserbare mennesker.

20 Comments:

At 8:58 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

ja det va ein glimranes i idee!!...eller kansje han burde læra seg å strikka, tenk så stolt morå hadde blitt, då konne han hatt akuratt ka sveis han ville, mødre e greie sånn sett:)

 
At 12:06 PM, Blogger Malene said...

Åh, så skjønn broder då. Likar han teaterlivet eller?

Hm ragnhild frå Molde.Er framleis like usikker på kvar eg har sett ho før. Kan du spørre om ho veit kven audi er. Korleis kjenner du ho då?

Tivdes merkelleg bra i Stavanger til det begynte å regna så himla møje. I dag tidleg regna det så mykje at eg trudde himmelen skulle dette ned. Eg oppdaga etterkvart at det var haggel og ikkje himmelen då,hehe. Hels dei to tuttene mine=)

har du farga håret foressten, var fint!

 
At 1:46 PM, Blogger Miriam said...

Jeg kan bare innrømme det først som sist. Det var jeg som var Bob Kåre... Ikke meningen å "burste noen bobler". Men du, så utrolig bra bloggeinnlegg. Jeg er fornøyd. Gir deg 10 av

 
At 1:47 PM, Blogger Miriam said...

whhooops! ... 10 mulige på bloggepoengskalaen (et utrolig viktig tilskudd til all verdens skalaer!).

Hipp hipp hurra!

 
At 7:52 PM, Blogger mrs. marianne said...

jeg trodde jeg var din favoritte skuespiller....
hrmf.

 
At 12:13 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

Audien: Broderen digge taterlivet, han e min lille DiCaprio:)
hmmm...farga håret? nei eg har nok ikkje farga håret...kanskje det e all denne oslosolå om har gjort meg lysere på toppen,men eg lure på om eg ska farga det...mørtkt, ka dåkk trur?

Miriamen:bukker og neier, for en ære, en slik kommentar fra blogge-dronningå varme. nå bler det jo ikkje ein mnd te neste gang:)

Marianne:hallo marianne, blod e jo tykkere enn vann:) du e jo favoritten min over there...in uniten...eg e jo beæra av å kjenna deg og skryte hemningsløst av deg i en hver anledning:)

nå må eg gjør litt bedøkk...

 
At 3:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Farg håret brunt! Det er kult å være litt mokkabrun av og til!!! Jeg skulle gjerne farget håret mitt brunt også, hadde det ikke vært for at Ed protesterer :-)

 
At 2:58 PM, Anonymous Anonymous said...

kult! Farg håret brunt da..Blir sikkert hefti!

 
At 5:46 AM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

du skrive så bra katrine!!
digge å lesa på bloggen din, for eg blir allti sittanes å fnisa.

vil du bli gla, les på bloggen te katrine!

 
At 6:42 AM, Blogger Malene said...

Har dåkke mykje sol, heldige då. Her regnar me vekk snart.

Gå for brunt, det har eg tenkt til i jula..eller etter. i får sjå kor modig eg er;)

 
At 7:55 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hmmm....nå har eg 3 stk for brunettå katrine, og ingen stemmer mot...då tørr eg og kansje ta skrittet i julå, men dåkk vett blonden e jo ein såpass stor del av min utagerende personlighet så det e et stort skritt å ta:)

eg stole på Audi og Christina, men denne mystiske steffen...hmmm...skeptisk, kom ut av skallet ditt? kem e du?
eller e det bare ennå et resultat av funni bunnien "Miriam-going-undercover"?...mrs. Steffen Undercover det er tid for å tre frem i lyset...22november e faktisk ærlighetensdag!


takk hanne:) det va jammen meg et kompliment fra ein sånn moroklump som deg! takke og bukke...

 
At 7:59 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

haha,takk hanne! 'det va jammen meg dagens kompliment, skryt av blogg varme jo den lille datanerden i meg:)
og når det komme fra en funni bunni som deg så går det jo rett hjem!
takker og bukker!

 
At 8:01 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

hmmmm...og brunt hår ja, kanskje eg og tar mot te meg i julå...dåkk vett, et stort skritt for lille meg, det e jo ein såpass stor del av min utagerende persnlighet:)
eg stole på christina og audi, men steffen....hmmm, skeptisk...
stepp ut av ditt gode skinn, 22november e faktisk ærlighetens store dag, det e på tide å avsløre din personlighet, NÅ!
eller e du bare ennå et resultat av Miriam-going-undercover?...for ein moroklump...

 
At 4:14 PM, Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

men du, koffor funke ikkje linken te siå mi her? har du lagt inn feil adressa?? fusj å fy!

 
At 12:51 AM, Blogger Monica said...

Hekkan så mange kommentarer du har fått, eg følte eg måtte kommentere for å gi ein stemme til de lyse lokkene...Sjøl om det stod i Woman at 51% av FHM's lesere fortrakk brunetter, så tror eg fast bestemt at Blondes have more fun...

Dessuten må eg få forsvaare Stavanger litt her...Det har virkelig ikkje vært så ille. Det regne ikkje i dag og på fredag hadde me den fineste blå himmelen du kan tenke deg, heilt te kvelden, regnet og vinden kom...

 
At 6:50 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

og der hade eg ombestemt meg igjen, blondie it is!monica: søå meg hardt i håve med FHM om eg ombestemme meg...
kati begynte me å lesa FHM forresten`? e det ein trend der hjemma som har gått meg hus fordi? og det vestlandværet, det va bare et forsøk på å ikkje savna hjemtraktene for mye vettu...angre bittert, o vestland vestland in my bløte blondie-heart....


Hanne...samarbeidet mellom meg og bloggen svikta når eg skifta te rosa sia, då klikka linkene totally, men eg ska fiksa dette fort som fy!

 
At 1:52 PM, Blogger Monica said...

Eg ønske å understreke at det va i Damemagasinet WOMAN det stod at 51% av FHM's lesere foretrakk brunetter, eg har ikkje begynt å lese FHM ennå, men jammen begynne eg å gå tom for blader å lese i pausen så kanskje eg ska begynne...prøve å forstå meg på det motsatte kjønn

 
At 4:53 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

ok, oppfattet:)

men me ska ikkje dømma FHM. Sjøl om de spretne damene utpå bladet kan skremma vekk en hver kioskansatt bør me sikkert ta ein titt inni før me ditche FHMkoseptet...

Det skal sies at disse manne-bladene kan ha en viss kvalitet til tider. jepp eg har lest ViMenn. koffor? det har vert repotasjer om pappa der to ganger faktisk, det skulle en ikkje trudd nei...og han e ejo ein kvalitetsmann...:)

 
At 5:04 AM, Blogger Miriam said...

Gurimalla..

21 kommentarer.
Det må være ny rekord!
Mye tyder på at det er du som er blogge-dronningå

 
At 9:36 AM, Blogger Jentene på den andra siå said...

bedre seint enn aldri...
Dronningå strikes back!

 

Post a Comment

<< Home